نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

بخش کمپین بازی Gears of War 4 با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد

راد فرگوسن، رئیس استودیوی بازی‌سازی کوالیشن خبر داد که بخش کمپین (داستانی) بازی Gears of War 4 با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

بدون شک Gears of War 4 یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ است. نسخه بتای این بازی هم‌اکنون در دسترس افرادی است که قبلا بازی Gears of War: Ultimate Edition را خریداری کرده‌ بودند. این بتا فقط روی بخش چندنفره بازی تمرکز دارد، اما سازندگان اعلام کرده‌اند که بخش کمپین Gears of War 4، طرفداران را مبهوت خود خواهد کرد.

از قرار معلوم، بازی Gears of War 4 در دو بخش کمپین و چندنفره، نرخ فریم‌های متفاوتی خواهد داشت. در قسمت چندنفره، بازی با نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد و در بخش کمپین، نرخ فریم روی ۳۰ قفل شده است. راد فرگوسن، رئیس استودیوی کوالیشن اولین نفری بود که این خبر را اعلام کرد. او درباره اینکه چرا چنین تصمیمی درباره نرخ فریم بازی گرفته شده، طی یک مصاحبه ویدیویی با سایت IGN گفت:

ما در Gears of War 4 تا جایی که توانسته‌ایم جلوه‌های بصری بازی را در بهترین حالت ممکن قرار داده‌ایم، شبیه این کار را ما در نسخه اول بازی بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 انجام دادیم. چون در بخش تک‌نفره مواردی مثل هوش مصنوعی و مانند آن وجود دارد، ما ناچار هستیم که نرخ فریم این بخش را در مقایسه با بخش چندنفره پایین بیاوریم. بخش چندنفره مهم‌ترین مسئله‌اش پاسخگویی است، به همین دلیل است که ما نرخ فریم ۶۰ را برای این بخش در نظر گرفتیم.

اگر اکنون به نسخه بتای بازی ‌Gears of War 4 دسترسی ندارید باید تا روز ۵ اردیبهشت و آغاز بتای عمومی بازی صبر کنید تا بتوانید بخش چندنفره آن را امتحان نمایید.

بازی Gears of War 4 در روز ۲۰ مهر سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: Attack of The Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده