نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۰

گیم استاپ بازی‌‌های آینده سازندگان Trine، Deadlight و The Order: 1886 را منتشر می‌کند

فروشگاه گیم استاپ (GameStop) بازی‌های در دست ساخت سه استودیوی ردی ات داون (Ready at Dawn)، تکیلا ورکس (Tequila Works) و فروزن‌ بایت (Frozenbyte) را منتشر خواهد کرد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

فروشگاه گیم‌استاپ اعلام کرد از طریق بخش جدید توزیع و انتشار خود به نام GameTrust، بازی‌های آینده استودیو‌های ردی ات داون، سازنده بازی The Order: 1886، تکیلا ورکس، سازنده Deadlight و همچنین فروزن‌‌بایت، توسعه‌دهنده مجموعه Trine را منتشر خواهد کرد. در ماه ژانویه ۲۰۱۶ هم گیم‌استاپ اعلام کرده بود که بازی جدید استودیوی اینسامنیاک یعنی Song of the Deep را منتشر می‌کند.

گیم‌استاپ به نام بازی‌هایی که به وسیله استودیوهای مذکور در دست ساخت هستند اشاره‌ای نکرد، اما طبق اخباری که قبلا منتشر شده، استودیوی تکیلا ورکس علاوه بر نسخه Director's Cut Edition بازی Deadlight، بر روی بازی ماجراجویی دنیای باز Rime نیز مشغول به کار است. همچنین استودیوی فروزن‌بایت بازی Shadwen را برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی می‌سازد.

GameTrust بخشی از کمپانی گیم‌استاپ است که بر روی بازی‌های کوچک با بودجه زیر ۱۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند تا استودیوها بتوانند بازی‌های خود را به راحتی و بدون دخالت ناشر بسازند و سپس آنها را در فروشگاه گیم‌استاپ عرضه کنند.

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده