نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۵

بازی تخته‌ای Dark Souls بودجه موردنیاز خود را در عرض ۳ دقیقه جمع آوری کرد

چندی پیش بود که کمپانی استیم‌فورجد گیمز خبر از ساخت یک بازی تخته‌ای (رومیزی) بر اساس سری Dark Souls داد و حال این بازی دیروز تنها پس از گذشتن چند دقیقه از کمپین جمع آوری بودجه در کیک‌استارتر، توانست مبلغ موردنیازش را کسب کند. با زومجی همراه باشید.

بازی تخته‌ای دارک سولز دیروز (۱ اردیبهشت) کمپین کیک‌استارتر خود را برای جمع‌آوری بودجه ۵۰ هزار پوندی موردنیازش آغاز کرد و تنها پس از گذشت سه دقیقه توانست این مبلغ را به لطف حمایت‌های کم‌سابقه طرفداران سری Dark Souls جمع‌آوری کند! در زمان نگارش این مطلب، ۹ هزار و ۹۷۸ نفر از ساخت این بازی حمایت کرده‌اند که کل مبلغ جمع‌آوری شده به ۸۶۹ هزار و ۹۸ پوند رسیده است. این بازی تخته‌ای شامل مهره‌هایی به شکل تعدادی از شخصیت‌های آشنا سری بازی‌های سولز خواهد بود که از آن‌ها می‌توان اسماگ و اورنستاین را نام برد؛ با این حال عمده منبع الهام ساخت این بازی Dark Souls 3 خواهد بود.

خرید یک عدد از این بازی بدون احتساب هزینه پستی، ۸۰ پوند هزینه خواهد داشت که برای یک بازی تخته‌ای جدید رقم متوسطی محسوب می‌شود. با اینکه سازندگان بازی در کمپانی Steamforged Games هنوز اطلاعاتی در مورد نسخه‌های ویژه این اثر ارائه نکرده‌اند،‌ ولی می‌توان انتظار داشت که به لطف کسب بودجه‌ای به مراتب بیشتر از نیاز اولیه، نسخه‌های ویژه‌ای از این بازی تخته‌ای هم مخصوص خرده‌فروشی‌ها ساخته شود که شامل امکانات بهتری نسبت به نسخه اصلی خواهند بود.

بازی تخته‌ای Dark Souls با اینکه توسط کمپانی مستقل استیم‌فورجد گیمز ساخته می‌شود، ولی کاملا تحت‌نظر کمپانی بندای نامکو (Bandai Namco) توسعه پیدا می‌کند. در پایان می‌توانید ویدیویی از روند این بازی تخته‌ای تماشا کنید:

|

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده