نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰

خالق مجموعه های Doom و Quake بازی بعدی خود را معرفی کرد

جان رومرو، خالق مجموعه‌های Doom و Quake، بازی جدید خود را در سبک شوتر اول شخص برای رایانه‌های شخصی معرفی کرد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

ظاهرا جان رومرو، خالق بازی‌های Doom و Quake بر روی یک بازی تیراندازی اول شخص جدید برای رایانه‌های شخصی کار ‌می‌کند. این خبر پس از واکنش رومرو به یک مقاله که در وبسایت ShackNews نوشته شده بود، منتشر شد. در این مقاله با اشاره به وبسایتی که احتمالا به یک شرکت ساختگی به نام Hoxar Inc تعلق دارد، عنوان شده بود که این وبسایت با بازی جدید جان رومرو مرتبط است.

رومرو در پاسخ به این مقاله در توییتر خود نوشت: «بله! ممکن است چیزی وجود داشته باشد.» او در انتهای پیام خود از هشتگ‌های PC و FPS استفاده کرده است. به جز این پیام، اطلاعات دیگری درباره بازی جدید رومرو وجود ندارد. در وبسایت Hoxar چیزی به نام BLACKROOM معرفی شده است که به نظر می‌رسد یک فناوری هولوگرافیک مخصوص استفاده در فضای اتاق باشد که فراتر از واقعیت مجازی است و نیازی به هدست ندارد.

Hoxar در صفحه توییترش از چند نفر از اعضای ارتش به خاطر حضور یافتن در رویداد PMT تشکر کرده است. در توییت‌های دیگر این شرکت، مقاله‌ای درباره «واقعیت ترکیبی» و چند آگهی استخدام قرار داده شده است؛ همچنین مطلبی درباره دکتر سانتیاگو سونورا، مهندس ارشد بخش hNode، که قرار است در ماه آگوست (مرداد-شهریور ۱۳۹۵) در کنفرانس سرگرمی‌های مجازی سخنرانی کند، منتشر شده است. ظاهرا دکتر سونورا قصد دارد پروژه جدید شرکت Hoxar به نام  «تکنولوژی حافظه پیشگویانه» را معرفی کند، ولی همچنان معلوم نیست این خبر حقیقی است یا خیر.

تا این لحظه خبر کاملی درباره بازی بعدی رومرو در دست نیست، اما با توجه به مطالب گفته شده، شاید در نمایشگاه PAX Prime که در ماه آگوست برگزار می‌شود، رومرو اطلاعات جدیدی درباره این بازی ارائه کند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده