// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: معرفی نقشه‌های نسخه بتا بازی Gears of War 4

به تازگی کمپانی مایکروسافت یک ویدیوی جدید از ۳ نقشه نسخه بتای بازی Gears of War 4 منتشر کرده است. با زومجی برای تماشا تریلر همراه باشید.

چندی پیش نسخه بتای بازی Gear of War 4 توسط استودیو کوالیشن و مایکروسافت منتشر شد. حال این شرکت در یک ویدیوی جدید از ۳ نقشه این بازی رونمایی کرد. این ۳ نقشه عبارت‌اند از: Harbor ،Dam و Foundation.کد‌های نسخه بتا بازی تا دیروز (۲ اردیبهشت) برای تمامی افرادی که بازی Gears of War: Ultimate Edition را تا ۲۳ فرودین بر روی ایکس‌باکس وان یا ویندوز 10 تجربه کرده بودند ارسال شده است.

با این حال اگر شما جزو کسانی هستید که Gears of War: Ultimate Edition را دریافت نکرده و نتوانسته‌اید کد نسخه بتای «چرخ‌دنده‌های جنگ ۴» خود را دریافت کنید، نگران نباشید. شما همچنان می‌توانید این نسخه بتا را بدون دریافت ‌Gears of War قبلی دانلود و نصب کنید. مایکروسافت برنامه دارد تا در روز ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) به این دسته از کاربران اجازه دانلود و دسترسی به این بتا را بدهد. این نسخه بتا تا تاریخ ۱ می (۱۲ اردیبهشت) قابل دانلود خواهد بود.

بر اساس گفته‌های Microsoft در صورتی که در این مدت زمان بازیکنان به مرحله ۲۰ برسند، در زمان انتشار رسمی بازی جوایز و بسته‌های ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

بازی «چرخ‌دنده‌های ۴» استودیو The Coalition در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۳۹۵ به‌صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین احتمال عرضه این بازی مانند دو بازی Quantum Break و Gears of War: Ultimate Edition برای رایانه‌های شخصی نیز وجود دارد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده