نویسنده: نیما فرشین
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

استودیو سازنده Quantum Break و Alan Wake احتمالا در حال ساخت یک بازی جدید است

به نظر می‌رسد توسعه دهندگان دو بازی Alan Wake و Quantum Break در استودیو فنلاندی رمدی اینترتینمنت در حال توسعه بازی ویدیویی جدیدی هستند که تا کنون هیچ اطلاعات خاصی از آن منتشر نشده است. با زومجی همراه باشید..

دو تن از توسعه دهندگان رمدی که در هر دو پروژه Alan Wake و Quantum Break حضور داشته اند، به تازگی رزومه‌ آنلاین خود را در لینکداین بروزرسانی کرده‌اند که شامل نکات جالب و قابل توجهی است. طبق این دو رزومه که توسط دو وبسایت  VideoGamer.com و Gamer Center Online مورد بررسی قرار گرفته، طراح ارشد و تهیه کننده اجرایی Remedy از ۹ ماه پیش و در آگوست سال ۲۰۱۵ کار روی پروژه تازه‌ای را آغاز کرده‌اند و متاسفانه در این دو رزومه، به نام اثر یا اطلاعات دیگر هیچ اشاره‌ای نشده است.

linkdin

رمدی در ماه‌های گذشته اظهارداشته که ایده‌های تازه‌ای برای بازگرداندن Alan Wake در دست دارد و علاقه مند به توسعه اثری بر پایه این سری است. علاوه بر این، سم لیک کارگردان خلاق هر دو اثر، اذعان داشته که ممکن است بازی بعدی رمدی دارای بخش چند نفره یا همان مالتی پلیر باشد. این در حالی است که در کارنامه رمدی هیچ بازی آنلاینی وجود نداشته و همیشه این شرکت فنلاندی به توسعه بازی‌های تک نفره پرداخته‌ است.

به گفته سم لیک: «ایده‌های مختلفی برای آینده بازی‌های رمدی در حال بررسی است که برخی از آن‌ها شامل بخش مالتی پلیر نیز می‌شود.» آخرین ساخته رمدی یا همان Quantum Break در تاریخ ۵ آوریل (۱۷ فروردین) سال جاری برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان روانه بازار بازی‌های ویدیویی شد و نقد‌های مثبت و منفی بسیاری از سوی منتقدین دریافت کرد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده