نویسنده: پدرام بهادری
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

Rocket League را تا دوشنبه این هفته به صورت رایگان روی استیم بازی کنید

از امروز تا دوشنبه، ۶ اردیبهشت، فرصت خواهید داشت تا بازی محبوب Rocket League را به صورت رایگان روی رایانه‌های شخصی از طریق شبکه استیم (Steam) تجربه کنید. در ادامه خبر همراه با زومجی باشید.

اگر تا به حال موفق به تجربه Rocket League نشده‌اید یا در خرید این بازی آنلاین تردید دارید، شبکه استیم از امروز تا ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه به وقت تهران این شانس را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به صورت رایگان قدم به دنیای Rocket League گذاشته و با ماشین‌ خود پشت توپ قرار بگیرید. اگر پس از اتمام این مهلت محدود، قصد خرید بازی را داشتید؛ بهتر است تا قبل از شروع روز سه شنبه دست به کار شوید؛ چرا که Rocket League در این مدت با تخفیف ۴۰ درصدی روی استیم به فروش گذاشته خواهد شد. این تخفیف قیمت بازی را تا ۱۱/۹۹ دلار کاهش می‌دهد. باندلی شامل سه بسته الحاقی آخر Rocket League نیز برای فروش گذاشته شده است که قیمت آن روز دوشنبه ۳۵/۹۹ دلار خواهد بود.

این فروش ویژه درست قبل از عرضه حالت جدید بازی به اتمام می‌رسد. این بخش تازه که Hoops نام دارد، مسابقات بسکتبال را به Rocket League اضافه کرده و به صورت بروزرسانی رایگانی در تاریخ ۷ اردیبهشت روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

اوایل این هفته نیز، استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازنده اثر Rocket League، فروش ۱۴ میلیونی این بازی را جشن گرفت.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده