نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰

استودیو گیرباکس تایید کرد که 3 Borderlands بازی بعدی آن‌ها خواهد بود

بالاخره انتظار طرفداران سری Borderlands به پایان رسید و استودیو گیرباکس به صورت رسمی خبر از ساخت Borderlands 3 داد. این سومین نسخه از این سری است که توسط استودیو گیبرباکس ساخته خواهد شد.

Borderlands یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های تیراندازی بود که در نسل هفتم کنسول‌های بازی متولد شد. ساخت نسخه سوم این بازی همیشه در ابهام وجود داشت تا اینکه امروز،‌خالق این سری یعنی استودیو گیرباکس اعلام کرد که بازی بعدی که دست به ساخت آن خواهند  زد؛ Borderlands 3 خواهد بود.

رندی پیچفورد، مدیرعامل استودیو گیرباکس در‌این‌باره گفت:

دیگر هیچ رازی بین ما وجود ندارد و واضح است که نسخه دیگری از Borderlands نیز وجود خواهد داشت.

ساخت یک نسخه از Borderlands با توسعه بازی Battleborn و بسته‌های الحاقی آن متوقف شده بود. نکته جالب، حضور اسکات کِستِر، طراح هنری بازی Battleborn در پروژه Borderlands 3 است که وظیفه کارگردانی هنری این بازی را بر دوش خواهد داشت.

پیچفورد در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد:

ما هنوز نمی‌دانیم که این بازی را با این اسم خطاب کنیم یا نه. همانطور که همه ما می‌دانیم، این بازی می‌تواند Borderlands 4 هم باشد.

مایکی نئومَن، مدیر اجرایی استودیو گیرباکس که او را بیشتر با صداپیشگی مکانیک دوست‌داشتنی بازی یعنی اسکوتر می‌شناسیم، وظیفه نویسندگی Borderlands بعدی را بر عهده خواهد داشت.

نئومَن در صحبت‌های خود درباره بازی یک فرضیه جالب را مطرح کرد که وجود آن در بازی هنوز مشخص نیست. اینکه ما در بازی بعدی شاهد پسر اسکوتر با نام اسکوپر خواهیم بود.

این استودیو اعلام کرد که بازی Battleborn پر از اشارات مخفی به Borderlands خواهد بود. پیچفورد دراین‌باره گفت که این اشارات مخفی مربوط به بازی‌های پیشین این مجموعه خواهد بود، پس در بسته‌های الحاقی که در آینده برای Battleborn منتشر خواهد شد می‌توانیم نشانی از Borderlands 3 هم ببینیم.

جدا از این مسائلی که مطرح شد، ما هنوز اطلاعی راجع به پلتفرم‌های مقصد و زمان احتمالی عرضه آن نداریم. اگرچه این صحبت‌ها تایید رسمی استودیو گیرباکس راجع به پروژه بعدی آن‌ها است.

پیش از این،‌استودیو گیرباکس اعلام کرده بود که ساخت فیلمی از مجموعه Borderlans می‌تواند به گسترش این سری کمک کند.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده