نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

بسته الحاقی جدید بازی Rainbow Six Siege با نام Operation Dust Line معرفی شد

پس از وعده و وعیدهای فراوان از سوی کمپانی یوبی‌سافت برای رونمایی از مجموعه جدید بسته‌های الحاقی بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege، روز گذشته بالاخره DLC جدیدی با نام «Operation Dust Line» به‌صورت رسمی معرفی شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

Operation Dust Line مانند سایر بسته‌های الحاقی قبلی بازی Rainbow Six Siege، دو مامور (اپراتور) و یک نقشه با محوریت ماموریتی جدید را به بازی اضافه خواهد کرد؛ در مورد جزئیات نقشه، هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما Ubisoft، ماموران جدید را به صورت مختصر معرفی کرده است. هر دو مامور عضو یگان‌ ویژه «ضد تروریسم» نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا هستند و هر کدام به تجهیزات مخصوصی مجهز شده‌اند؛ اولین مامور که با نام والکری (Valkyrie) شناخته می‌شود، در کلاس نیروهای دفاعی قرار می‌گیرد و به یک دوربین با قابلیت اتصال به اجسام، مجهز خواهد شد. دومین مامور نیز ریش‌سیاه (Blackbeard) نام دارد و با به همراه داشتن سلاح‌ تهاجمی و سپر، بیش‌تر در حمله‌ها شرکت خواهد کرد. معرفی کامل ویژگی‌های ماموران، جزئیات ماموریت و همچنین نقشه جدید، به روز برگزاری مرحله پایانی مسابقات «لیگ حرفه‌ای Rainbow Six Siege»، در مورخه ۷ مه ۲۰۱۶ (۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵) موکول شده است.

کسانی که Season Pass بازی را خریداری کرده‌اند، به دو مامور جدید دسترسی زودهنگام خواهند داشت و در تاریخ ۹ مه ۲۰۱۶ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵) می‌توانند بر روی تمامی پلتفرم‌های مقصد بازی به والکری و ریش‌سیاه دسترسی داشته باشند. بازیکنانی هم که سیزن‌پَس بازی را خریداری نکرده‌اند، قادر خواهند بود که محتوای دانلودی این بسته الحاقی را به‌صورت رایگان دانلود کنند و با پول رایج درون بازی، شخصیت‌های جدید را خریداری کنند. نقشه موجود در بسته Operation Dust Line درست همانند نقشه بسته الحاقی پیشین بازی؛ یعنی «Black Ice» بلافاصله پس از دانلود قابل بازی خواهد بود.

استودیوی یوبی‌سافت مونترآل که وظیفه ساخت Rainbow Six Siege را بر عهده داشت، وعده داده است که همچنان با ارائه شخصیت‌ها، نقشه‌ها و آیتم‌های جدید، اثر شوتر تاکتیکی خود را گسترش دهد و در طول ماه‌های آینده، شاهد عرضه بسته‌های الحاقی بیش‌تری برای بازی خواهیم بود.

نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده