// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۸

توضیحات دانکن جونز در مورد تفاوت های داستان فیلم Warcraft با بازی های این مجموعه

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ اکران فیلم وارکرفت (Warcraft) در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال جاری، اخبار بیشتری از این فیلم منتشر می‌شود. به تازگی دانکن جونز، کارگردان این فیلم، بیان کرده که برخی سکانس‌ها از داستان اصلی مجموعه بازی‌های واکرفت پیروی نخواهند کرد.

در آخرین اخبار رسمی از فیلم وارکرفت (Warcraft)، محصول مشترک کمپانی بلیزارد و لجندری پیکچرز اینکه دانکن جونز، کارگردان این فیلم در جریان نمایشگاه PAX East که در حال برگزاری است گفته که برخی از بخش‌های فیلم از داستان اصلی بازی وارکرفت تبعیت نخواهد کرد و طور دیگری رقم خواهند خورد. اگرچه وی بیان نکرده که دقیقا چه قسمتی از فیلم قرار است با داستان اصلی مطابقت نداشته باشد، اما از رضایت و پشتیبانی کامل Blizzard و Legendary Pictures نسبت به این مساله خبر داده است.

وی همچنین به هواداران این نوید را داده که این تغییرات تنها در جهت بهبود بخشیدن و جذاب‌تر شدن فیلم اعمال شده‌اند و گواه آن نیز تایید دو کمپانی بزرگ ذکر شده است. در این راستا رابرت کازینسکی، بازیگر نقش اوگریم، گفته که این تغییرات حاصل خلاقیت هوادارانی است که خوب می‌دانند چطور یک فیلم و یک داستان عالی و ناب را بسازند. وی مثالی نیز زده و گفته که اگر این تغییرات اعمال نمی‌شد، وارکرفت هم ممکن بود به سرنوشت فیلم ناموفق برادران سوپر ماریو (Super Mario Bros) دچار شود که در سال ۱۹۹۳ اکران شد.

نظر شما در مورد این تغییرات چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده