نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۶

شایعه: اسامی بازی های رایگان PlayStation Plus برای ماه می مشخص شد

طبق شایعه‌ی پخش شده در سایت ردیت (Reddit) نام بازی‌های رایگان ماه می (۱۲ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد) PlayStation Plus روی پلی‌استیشن 4 فاش شده است که در بین آن‌ها نام بازی Watch Dogs نیز به چشم می‌خورد. با زومجی همراه باشید.

بر اساس یک شایعه‌ی جدید در سطح اینترنت،  اسامی بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای ماه می ۲۰۱۶ فاش شده است. همچنانکه می‌توان در تصویر پایین مشاهده کرد (ثبت شده از روی پلی‌استیشن نتورک آلمان)، آن دسته از دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 که حساب کاربری پلی‌استیشن پلاس دارند بازی‌های Watch Dogs و Tetris Ultimate را دریافت خواهند کرد.playstation-plus-may-2016

اگر این مسأله واقعیت داشته باشد قطعاً خواهد توانست خشم اعضای سرویس پلی‌استیشن پلاس را تا حدودی کاهش دهد، چرا که آنها برای مدت زمانی بسیار طولانی عرضه یک بازی AAA را از سونی طلب می‌کردند. Tetris Ultimate ممکن است یک گزینه‌ی اشتباه به نظر برسد چرا که در زمان عرضه مقداری مشکل داشت و از مشکل افت فریم ریت نیز رنج می‌برد.

از طرف دیگر بازی Watch Dogs یک بازی بزرگ (AAA) جهان باز است که در سال ۲۰۱۴ توسط یوبی‌سافت عرضه شد و علی رغم دریافت نقدهایی غیر یکدست و عدم موفقیت در راضی کردن برخی منتقدان، موفقیت‌های تجاری خوبی را بدست آورد و در لیست بهترین بازی‌های جهان باز نسل هشتم از دیدگاه زومجی نیز رتبه‌ی شانزدهم را از آن خود کرد. همانطور که قبلآً در زومجی خوانده‌اید قسمت دوم این بازی نیز برای عرضه از طرف یوبی‌سافت تأیید شده است.

ماه گذشته نیز بازی‌های Dead Star و Zombi برای دارندگان حساب کاربری پلی‌استیشن پلاس روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 رایگان شدند. شما در مورد آثار فاش شده برای ماه می ۲۰۱۶ پلی‌استیشن پلاس چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را در ادامه با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده