نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

کمپانی بتسدا همچنان در حال ساخت بازی مرموز Starfield است

Starfield علامت تجاریی است که زنی‌مکس (ZeniMax)، شرکت مادر بتسدا، سه سال پیش به ثبت رسانده و علی رغم فقدان اطلاعات جدید، به‌نظر می‌رسد همچنان در حال ساخت است. با زومجی همراه باشید.

سه سال پیش در چنین روزهایی زنی‌مکس، کمپانی مادر Bethesda، نشان تجاری را برای محصولی با نام «استارفیلد» ثبت کرد. با این حال هنوز هیچگونه خبر یا حتی اشاره‌ای در مورد اینکه این علامت تجاری مربوط به چه چیزی خواهد بود ارائه نشده است. هرچند، بنظر می‌رسد که زنی‌مکس به آوردن این محصول به بازار یا حداقل محافظت کردن از توانایی خود برای انجام این کار علاقمند است.starfield

در ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) امسال، زنی‌مکس در اداره حق ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا یک علامت تجاری جدید را برای استارفیلد به ثبت رساند. در واقع این چهارمین علامت تجاری است که زنی‌مکس از استارفیلد در اختیار دارد. در حالی که سه علامت تجاری دیگر مواردی مانند بازی‌های کنسولی و رایانه‌ای و همچنین تیشرت‌ها را پوشش می‌دهند، این مورد خاص به طور ویژه به بازی‌های موبایل اشاره دارد. این الزاماً به این معنی نیست که استارفیلد یک بازی موبایل است و تنها این معنی را می‌رساند که «امکان دارد« یک بازی موبایل باشد.

بتسدا اخیراً یک دفتر در کانادا دایر کرده است که علاوه بر پروژه‌هایی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، روی بازی‌های موبایل نیز کار خواهد کرد. بعلاوه تاد هاوارد اخیراً در پی موفقیت‌های Fallout Shelter، اولین بازی موبایل استودیو بتسدا، تعهدی مبنی بر ساخته شدن بازی‌های موبایل بیشتر داده بود. بازی موبایل بعدی بتسدا The Elder Scrolls Legends خواهد بود که در ادامه سال برای سیستم عامل iOS و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

کمپانی بتسدا هنوز رسما توضیحاتی در مورد پروژه Starfield ارائه نکرده و باید منتظر ماند و دید سرنوشت این نشان تجاری چه خواهد بود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده