نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

Call of Duty جدید، حاوی یک نسخه ریمستر از Modern Warfare خواهد بود

به نظر می‌رسد که Call of Duty: Infinite Warfare که به احتمال بسیار زیاد نام بازی جدید مجموعه ندای وظیفه است، دارای یک نسخه ریمستر از بازی محبوب Modern Warfare خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

امروز عکسی در وب‌سایت ردیت منتشر شد که به نظر می‌رسد متعلق به خرده‌فروشی آمریکایی تارگت باشد که در آن نسخه Legacy بازی Call of Duty: Infinite Warfare دیده می‌شود. با توجه به این عکس، Legacy Edition بازی، دارای یک نسخه بازسازی شده از بازی محبوب Call of Duty: Modern Warfare است.

علاوه بر این اطلاعات، عکس منتشر شده، از احتمال انتشار بازی در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) خبر می‌دهد.

Modern Warfare Remastered

با اینکه هنوز کمپانی اکتیویژن (ناشر بازی) و اینفینیتی‌ وارد (سازنده‌ آن) به صورت رسمی بازی را رونمایی نکرده‌اند، نام بازی در فروشگاه پلی‌استیشن دیده شده بود. Activision معمولا هر ساله در همین روزها بازی جدید مجموعه ندای وظیفه را معرفی می‌کند و ساعاتی پیش نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سه‌شنبه هفته آینده، باید منتظر رونمایی رسمی از بازی باشیم. بازی Infinity Warfare، به وسیله استودیوی اینفینیتی‌ وارد در دست توسعه است؛ سازنده‌ای که وظیفه ساخت سری بازی‌های Modern Warfare  از این مجموعه را بر عهده دارد. آخرین بازی ساخته شده توسط این استودیو، Call of Duty: Ghosts بود.

چندی پیش نیز اکتیویژن اعلام کرده بود که امسال در نمایشگاه E3 2016، غرفه‌ای نخواهد داشت و به جای آن بازی‌های خود را از طریق شرکایش مانند سونی نمایش خواهد داد. بنابراین بازی بعدی مجموعه ندای وظیفه، در غرفه سونی به نمایش در می‌آید.

پیش از این نیز اکتیویژن اعلام کرده بود که بازی بعدی Call of Duty، بسیار نوآورانه خواهد بود اما از ارائه جزئیات بیشتر، خودداری کرد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده