نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۸

نسخه واقعیت مجازی Hitman Go به زودی برای Oculus Rift و Gear VR عرضه می‌شود

کمپانی اسکوئر انیکس تایید کرده که نسخه‌ واقعیت‌ مجازی از بازی پازلی Hitman GO ماه آینده میلادی برای هدست‌های آکیولس ریفت و گیر VR سامسونگ عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بازی Hitman GO اولین بار در سال ۲۰۱۴ و برای گوشی‌های اندرویدی و iOS منتشر شد و همین چند وقت پیش هم کمپانی Square Enix آن را به همراه تمامی محتویات عرضه شده تا به‌امروز، برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر کرد. حال سازندگان این اثر خبر از انتشار نسخه واقعیت مجازی آن برای هدست‌های آکیولس ریفت و گیر وی‌ آر سامسونگ داده‌اند که قرار است در ماه می ۲۰۱۶ (۱۲ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد) عرضه شود. قیمت نسخه Oculus Rift این بازی ۱۰ دلار و قیمت نسخه Gear VR آن نیز ۸ دلار خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که این بازی برای هدست‌های HTC Vive یا پلی‌استیشن VR عرضه نخواهد شد.

کمپانی اسکوئر انیکس همچنین در راستای دیگر فعالیت‌های مرتبط با سری «هیتمن»، اپیزود دوم از نسخه جدید بازی را دیروز (۷ اردیبهشت) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه کرد که بازیکن‌ها را به شهر ساپینزا در جنوب ایتالیا می‌برد. هر اپیزود از این نسخه Hitman به طور مستقل ۹/۹۹ دلار قیمت دارد و می‌توان نسخه کامل بازی شامل تمامی قسمت‌ها را نیز با قیمت ۴۹/۹۹ دلار خریداری کرد.

منبع: AttackoftheFanBoy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده