نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۶

Plants vs Zombies Garden Warfare 2 را به مدت ۱۰ ساعت رایگان بازی کنید

کمپانی الکترونیک آرتز یک نسخه رایگان از بازی Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 عرضه کرده که طرفداران می‌توانند به مدت ۱۰ ساعت آن را تجربه کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 اواسط ماه فوریه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد. این بازی توسط استودیوی پاپ‌ کپ گیمز ساخته شده و بازیکن‌ها در آن می‌توانند در نقش گیاهان یا زامبی‌ها با یکدیگر مبارزه کنند. حال کمپانی Electronic Arts، ناشر بازی، برای اینکه بتواند افراد بیشتری را با دنیای شاد و مفرح آن آشنا کند، نسخه‌ای ۱۰ ساعته از Garden Warfare 2 را به صورت رایگان برای هر سه پلتفرم مذکور عرضه کرده است.

این بازی تا تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) در دسترس خواهد بود و برخلاف اکثر نسخه‌های رایگان بازی‌های الکترونیک آرتز، محدود به سرویس‌های EA Access یا Origin Access نیست و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند آن را تجربه کنند. البته بازیکن‌های پی‌سی کماکان باید از پلتفرم اوریجین برای دانلود بازی استفاده نمایند.

الکترونیک آرتز در حالی این خبر را منتشر کرده که چندی پیش هم اقدامی مشابه را برای بازی Unravel انجام داده بود. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، نسخه رایگان Unravel توانسته افراد بیشتری را برای خرید نسخه کامل بازی ترغیب کند و به همین دلیل EA این کار را برای Garden Warfare 2 نیز تکرار کرده است.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده