نویسنده: deleted account
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

بروزرسانی روز اول بازی Uncharted 4 حدودا ۵ گیگابایت حجم خواهد داشت

Uncharted 4 جزو موردانتظارترین بازی‌های ۲۰۱۶ محسوب می‌شود و بارها توانسته با نمایش‌های خود، تب و تاب خاصی در میان کاربران ایجاد کند. در فاصله کمتر از دو هفته مانده به انتشار بازی، اعلام شده است که گیمرها برای تجربه بازی باید در روز اول حدودا ۵ گیگابایت محتویات دانلود کنند؛ با زومجی همراه باشید.

حدودا ۱۲ روز به انتشار بازی Uncharted 4: A Thief’s End زمان باقی است و طبق گزارشاتِ اخیر، این بازی با ۵ گیگابایت آپدیتِ روزِ اول به استقبال شما خواهد آمد. این آپدیت، محتویاتی را نیز همراه خود به بازی اضافه خواهد کرد.

اکانت توییتر AllGamesDelta رسما اعلام کرد:

بروزرسانی روز اول بازی Uncharted 4 هم‌اکنون در دسترس است. این آپدیت، چیزهایی همچون: «پشتیبانی از بخش چندنفره»، «پشتیبانی از قالبیت Photo Mode» و چند مورد دیگر را به بازی اضافه خواهد کرد.

تغییراتی که با پچ روز اول اعلام خواهند شد، به شرح بالا هستند تغییراتی که با بروزرسانی روز اول اعمال خواهند شد، به شرح بالا هستند

همانطور هم که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، آپدیت روز اول بازی جوایز ویژه‌ای را نیز به همراه خواهد داشت. به‌علاوه، از جمله مهم‌ترین تغییرات می‌توان به بهبود و رفع مشکلات احتمالی بازی اشاره کرد.

مدتی است آپدیت‌های روز اول برای بسیاری از گیمرها به یک معضل تبدیل شده‌اند. اگرچه این فایل‌ها همیشه بهبودهای مفید و خوبی را به‌همراه دارند، اما گاهی اوقات آنقدر حجیم هستند که حوصله کاربر را برای دانلود آن، سر می‌برند.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End روز ۲۱ اردیبهشت‌ماهِ ۹۵ (دهم می ۲۰۱۶) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده