نویسنده: deleted account
// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

بازی NHL 17 رسما معرفی شد

سری بازی‌های NHL طرفدارن زیادی در بین علاقه‌مندان به ورزش هاکی روی یخ دارند. به تازگی عرضه جدیدترین نسخه از این سری با نام NHL 17 به صورت رسمی تایید شده است. برای اطلاع از جزئیات این خبر، با زومجی همراه باشید.

تا قبل از این با انتشار شایعاتِ متعدد، تقریبا مطمئن بودیم که قرار است بازی NHL 17 عرضه شود، اما حال الکترونیک آرتز (EA) جایی برای شک باقی نگذاشته و رسما انتشار بازی را تایید کرده است. بر طبق اطلاعاتِ منتشر شده، نسخه بعدی این سری قرار است اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه شود؛ این در حالی است که هنوز معلوم نیست دقیقا بازی در چه روزی منتشر خواهد شد. طبق سنت همیشگی این سری، معمولا در ماه سپتامبر (شهریور - مهر) نسخه جدید عرضه می‌شود و شاید این نسخه هم از این قاعده مستثنی نباشد.

بعد از تایید رسمی بازی، الکترونیک آرتز رای‌گیری برای انتخاب کاور مناسب برای NHL 17 را نیز آغاز کرد؛ طبق گزینه‌های رای‌گیری، کاور نهایی این بازی، تقابل دو بازیکن را نشان خواهد داد. لازم است بدانید در این رای‌گیری هر نفر فقط می‌تواند یک گزینه را انتخاب کند و گزینه‌ها نیز به شرح زیر هستند:

  • جو پاوِلسکی از تیم San Jose Sharks در مقابل آنزِ کوپیتار از تیم LA Kings
  • الکساندِر بارُو از تیم Florida Panthers در مقابل جِیمی بِن از تیم Dallas Stars
  • کانِر مَک‌دِیوید از تیم Edmonton Oilers در مقابل جیکوب وُراکِک از تیم Philadelphia Flyers
  • ولادیمیر تالاسنکو از تیم St. Louis Blues در مقابل ویکتور هِدمَن از تیم Tampa Bay Lightning

لازم است بدانید که این رای‌گیری در یک رقابت سه‌ مرحله‌ای برگزار خواهد شد و تا روز ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. با مراجعه به این لینک می‌توانید رای خود را در مورد جلد بازی NHL 17 ثبت کنید.

منبع: Attack of The FanBoy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده