// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۶

بلیزارد با استودیو سازنده Black Ops 3 برای بهبود بازی Overwach همکاری می‌کند

طبق گفته دستیار کارگردان بازی Overwatch، کمپانی بلیزارد برای بهبود در تجربه تیراندازی و نشانه‌گیری این اثر برروی کنسول‌ها، با استودیوی تری‌آرک، توسعه‌دهنده بازی Call of Duty: Black Ops 3، همکاری می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بلیزارد برای بهبود شرایط گیم‌پلی بازی تیراندازی Overwatch برروی کنسول‌ها در حال همکاری و گرفتن نکات مفید از استودیو تری‌آرک، توسعه دهنده بازی Black  Ops 3 است. Overwatch، اولین بازی شرکت Blizzard محسوب می‌شود که به صورت مشترک برروی دو کنسول و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

ایرون کیلر، دستیار کارگردان بازی، در مصاحبه‌ای با GamesRadar گفته که بلیزارد از تری‌آرک در توسعه Overwatch کمک گرفته است. کیلر همچنین از همکاری استودیوهای مختلف اکتیویژن پرده برداشته است.

وی در این رابطه گفت:

در واقع ما در حال کار با برخی از اعضای تری‌آرک برای اطمینان از راحتی نشانه گیری روی کنترلر‌ها هستیم. آنها واقعا کمک می‌کنند. نکته جالب این است که ما با استودیو‌های مختلف اکتیویژن همکاری می‌کنیم. زمانی که تیم Destiny در حال ساخت این بازی بود، آنها قصد صحبت با برخی از دست‌اندرکاران World of Warcraft را برای متوجه شدن نحوه‌ی ایجاد برخی از محتویات داشتند. ما نیز چندباری جهت  صحبت در رابطه با برخی از ویژگی‌های موتور یا تغییرات تیونینگ (Tuning) به سراغ تری‌آرک رفتیم. همچنین آنها نیز در رابطه با برخی از موارد پیش ما می‌آیند.

کیلر در ادامه گفت که بلیزارد در نظر دارد تا در تمامی پلتفرم‌های Overwatch «تا جای ممکن» توازن وجود داشته باشد. این یعنی، ما شاهد ویژگی‌ها و بروزرسانی‌های مشابهی برروی هر سه نسخه پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی خواهیم بود.

برای بروزرسانی‌های بزرگ ما قصد ارائه برای هر سه پلتفرم تقریبا در یک روز را داریم. در بروزرسانی‌های کوچک یا رفع باگ‌ها می‌تواند اندکی تغییر ایجاد شود. برخی از تغییرات تنها به دلیل طبیعت کنسول‌ها و تفاوت‌ ماهیت کد‌ها است.

بازی Overwatch از تاریخ ۲۴ می (۴ خرداد) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. اگر انتظار برای شما سخت است، از تاریخ ۵ تا ۹ می (۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت) می‌توانید به جمع بازیکنان نسخه‌ی آزمایشی بازی برروی هر سه پلتفرم بپیوندید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده