// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸

زمان آغاز نسخه بتای عمومی بازی Paragon اعلام شد

کمپانی اپیک گیمز رسما زمان آغاز بتای عمومی بازی Paragon را اعلام کرد. این بازی MOBA (میدان نبرد چندنفره آنلاین) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با آغاز اولین مرحله از بتای عمومی Paragon از روز ۲۸ آوریل (۹ اردیبهشت)،‌ اکنون اپیک گیمز از آغاز مرحله‌ی دوم این بتا از تاریخ ۵ می (۱۶ اردیبهشت) تا ۸ می (۱۹ اردیبهشت) از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران خبر داده است. بتای عمومی مرحله اول تا تاریخ ۱ می (۱۲ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت.

استودیو اپیک در این رابطه گفت:

اولین آزمایش تست فشار (Stress test) شامل ۵۰۰ هزار دعوت‌نامه به افرادی می‌شود که در بتا ثبت نام کرده بودند. مرحله دوم آزمایش  تست فشار نیز شامل دعوت از همه برای افرادی می شود که قبل از تاریخ ۱۲ اردیبهشت ثبت نام کرده باشند.

بتای عمومی Paragon  قابل بازی برروی هر دو دستگاه رایانه‌های شخصی و پلی‌اسیتشن 4 خواهد بود. بتای عمومی برای تست فشار سرورها طراحی شده است. برای دانلود بتای عمومی ابتدا باید لانچر اپیک گیمز را از طریق وب‌سایت رسمی استودیو دانلود کنید. سپس، باید با ایجاد حساب کاربری و لینک به حساب کاربری شبکه پلی‌استیشن (PSN)، کلاینت بتا را در فروشگاه پلی‌استیشن فعال کنید.

اپیک گیمز همچنین نسخه‌ای فیزیکی از بازی را به قیمت ۶۰ دلار برای پلی‌استیشن منتشر می‌کند که به بازیکنان اسکین‌های جدید، پنج Hero Master Challenges و واحد پولی درون بازی ارائه خواهد داد. شما همچنین می‌توانید با پرداخت ۲۰، ۶۰ یا ۱۰۰ دلار اقدام به خریداری بسته دیجیتالی موسس کنید. این کار امکان انجام بازی را از هم‌اکنون می‌دهد.

اگر علاقمند به تجربه بازی برروی پی‌سی هستید می‌توانید در زومجی نگاهی به سیستم مورد نیاز Paragon بی‌اندازید. بازی Pargaon در هنگام انتشار رایگاه یا free-to-play خواهد بود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده