نویسنده: میثم سبحانی
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

فیلم جدید مرد عنکبوتی تحت کنترل مارول خواهد بود، نه کمپانی سونی

«مرد عنکبوتی» که امسال با فیلم «کاپیتان آمریکا جنگ داخلی»، برای نخستین بار در دنیای سینمایی مارول حضور می‌یابد، سال بعد اولین فیلم اختصاصی خود را خواهد داشت که محصول مشترک سونی و مارول است، اما به نظر می‌رسد که مارول نقش اصلی را در ساخت آن دارد.

از زمانی که کمپانی‌های سونی و مارول برای ورود مرد عنکبوتی به دنیای سینمایی و ابرقهرمانی مارول با هم شریک شدند، مشخص نبود که کدام شرکت کنترل اصلی را بر نحوه ساخت فیلم جدید مرد عنکبوتی بر عهده دارد و تصمیمات خلاقانه و نوآورانه را در این رابطه می‌گیرد. به اصطلاح معلوم نبود ریش و قیچی دست چه کسی است.

در مصاحبه‌ای اختصاصی با کانال یوتیوب ‫HeyUGuys، کوین فیگ، رئیس استودیوهای مارول، پیرامون رابطه این کمپانی با سونی و چگونگی ساخت فیلم‌های آینده و مشترک این دو شرکت، اعلام کرد که مارول، تصمیمات اصلی و کلیدی را در ارتباط با ساخت فیلم Spider-Man Homecoming می‌گیرد و وظیفه خلق داستانی مبتکرانه و جدید با این کمپانی است.

او گفت:

خب، من همه افراد مسئول در سونی را از خیلی وقت پیش می‌شناسم. امی پاسکال و تام روث‌من که هم‌اکنون مدیر بخش سرگرمی‌های سونی هستند، سال‌های سال است که آن‌ها را می‌شناسم. خب، این فوق‌العاده است، منظورم کار با کسانی است که از خیلی وقت پیش آن‌ها را می‌شناسید و با اخلاق و روش کارشان آشنا هستید. آن‌ها واقعاً پشتیبان و حامی فوق العاده‌ای برای ما هستند. آن‌ها به ما اجازه اخذ تصمیمات حساس و خلاقانه را برای هرچه زیباتر شدن فیلم داده‌اند. علاوه بر این‌، آن‌ها شرکای فوق‌العاده‌ای نیز هستند.

فیگ همچنین درباره چگونگی رابطه رابرت داونی جونیور و تام هالند بازیگران «مرد آهنی» و مرد عنکبوتی در جریان فیلم‌برداری فیلم صحبت کرد و این نکته را اضافه کرد که تماشای هنرنمایی تام و رابرت در کنار هم بیش از پیش آن‌ها را قانع کرد که تام هالند با اختلاف بسیار، بهترین گزینه برای ایفای نقش مرد عنکبوتی است.

شما می‌توانید نخستین نقش‌آفرینی تام هالند به عنوان مرد عنکبوتی را در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی که ۱۷ اردیبهشت امسال در سینماها اکران می‌شود، تماشا کنید. رابرت داونی جونیور در این فیلم در نقشه مرد آهنی حضور خواهد داشت. او همچنین به تیم بازیگران فیلم آینده مرد عنکبوتی نیز پیوسته است.

آیا شما اعمال نظر همه جانبه مارول را در ساخت فیلم مرد عنکبوتی می‌پسندید یا دوست داشتید که سونی به عنوان صاحب امتیاز اصلی کاراکتر مرد عنکبوتی، نقش بیشتری در تصمیم‌گیری‌های مربوط به فیلم داشته باشد؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده