نویسنده: نیما فرشین
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۰

The Witcher 3 Blood & Wine احتمالا قبل از نمایشگاه E3 عرضه خواهد شد

به تازگی مصاحبه‌ای از سوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، توسعه‌دهنده بازی تحسین‌برانگیز The Witcher 3، به زبان آلمانی منتشر شده که به نکات جالبی در ارتباط با بسته الحاقی Blood & Wine اشاره می‌کند.

مدت زمان زیادی از عرضه Hearts of Stone، آخرین بسته الحاقی The Witcher 3 می‌گذرد و پس از آن سی‌دی پراجکت رد در سکوت کامل، کار روی بزرگترین بسته الحاقی بازی را آغاز کرده است. از آن زمان تا کنون هیچ خبری از جزئیات مرتبط با این بسته الحاقی در دسترس نبوده و تنها شاهد انتشار تصاویری از محیط بازی بودیم که قرار است داستان این اثر در آن روایت شود. خوشبختانه مصاحبه تازه‌ای از سوی وبسایت آلمانی زبان GameStar با سی‌دی پراجکت رد به انجام رسیده  که اطلاعات بسیار مهمی در ارتباط با این بسته الحاقی را در اختیارمان قرار می‌دهد.

بر اساس متن این مصاحبه، هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای عرضه Blood & Wine در نظر گرفته نشده است، اما طبق گفته توسعه‌دهندگان، احتمالا این بسته الحاقی در زمانی نامعلوم و قبل از برگزاری مراسم E3 عرضه خواهد شد. علاوه بر این، طراحان در ارتباط با وسعت سرزمینی که داستان Blood & Wine در آن روایت می‌شود نیز صحبت کرده‌اند. طبق گفته سی‌دی پراجکت رد، وسعت سرزمین این بسته الحاقی به بزرگی Skellige Islands (نام یکی از پهناورترین سرزمین‌های بخش داستانی The Witcher 3) خواهد بود. Gwent یا همان بخش کارت بازی محبوب The Witcher 3 نیز در Blood & Wine وجود خواهد داشت و می‌توانید از جذابیت این بخش در کنار خط داستانی لذت ببرید.

طبق گزارش سی‌دی پراجکت رد در این مصاحبه، آن‌ها هنوز هیچ تصمیمی برای بازسازی دو بازی قدیمی این سری اتخاذ نکرده اند و می‌خواهند پس از عرضه Blood & Wine، نسخه Game of the Year بازی The Witcher 3 را با تمامی بسته‌های الحاقی آماده عرضه کنند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده