نویسنده: deleted account
// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۰

سازنده The Banner Saga از تمایل به ساخت قسمت سوم مجموعه می‌ گوید

تاکنون دو نسخه از سری The Banner Saga عرضه شده‌اند که هر دوی آنها نیز بازی‌های خوب و باکیفیتی هستند. به تازگی توسعه‌دهندگان این مجموعه، از احتمال ساخت The Banner Saga 3 سخن گفته‌اند. با زومجی همراه باشید.

اگر جزو طرفداران بازی‌ The Banner Saga و همچنین دنباله آن که اخیرا منتشر شد هستید، قطعا خوشحال خواهید شد اگر بدانید توسعه‌دهندگان این مجموعه در استودیوی استویک، امیدوارند در آینده شماره سوم این سری را نیز برای شما عرضه کنند. این موضوع روز گذشته در جریان برگزاری همایش PAX East مطرح شد؛ آرنی یورگنسن از شرکت استویک رسما اعلام کرد که:

کمپانی [استویک] برای مدتی طولانی به کالبدشکافی و بررسی همه‌جانبه [داستان این سری] علاقه‌مند بوده [و هست]. مدت زیادی است که ما می‌خواهیم این (ساخت دنباله سری) را عملی کنیم؛ چیز بیشتری از این جهان خواهیم دید.

از طرفی جان واتسون، یکی دیگر از اعضای استویک گفت که:

جهان کلی این سری مملو از فرصت‌های ویژه‌ای برای داستان‌سرایی است و همین موضوع آن را به مکان بسیار مناسبی برای این کار تبدیل می کند.

در جریان برگزاری این رویداد، یورگنسن و واتسون به طور خاصی به بازی The Banner Saga 3 هم اشاره کردند؛ آنان هیچ اطلاعاتی درمورد داستان یا تاریخ انتشار، به اشتراک نگذاشتند، با این حال یورگنسن تایید کرد که داستان این نسخه «عجیب و غریب‌تر» از گذشته خواهد بود. در ادامه نیز سازندگان از علاقه خود به توسعه هر چه بیشتر بخش چندنفره این سری گفتند.

اگرچه استودیوی استویک امیدوار است در نهایت بتواند ساخت بازی The Banner Saga 3 را عملی کند، اما توسعه‌دهندگان تاکید بر کوچک بودن این استودیو و محدود بودن ابزار و تجهیزات آن دارند. آن‌‌ها همچنین گفتند که به ایده ساخت اسپین-آف‌ برای این مجموعه نیز فکر می‌کنند.

در این رویداد یک جلسه سوال و جواب نیز برگزار شد که طی آن، یکی از طرفداران پرسید: «آیا استویک در نظر دارد که بخش چندنفره یا Co-Op را در آینده به این سری اضافه کند؟» یورگنسن هم در جواب او گفت:

این موضوع تقریبا غیر ممکن است؛ چراکه هسته اصلی سری The Banner Saga به‌گونه‌ای است که اصلا با بخش چندنفره و Co-Op هماهنگی و همخوانی ندارد.

در جریان این رویداد رسما اعلام شد که نسخه پلی‌استیشن ویتا بازی The Banner Saga هنور هم در دست توسعه است و روند ساخت آن متوقف نشده؛ گرچه هنوز معلوم نیست دقیقا چه زمانی عرضه می‌شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده