نویسنده: deleted account
// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۹

حتی سازندگان Doom هم نمی توانند این بازی را روی درجه سختی بالا تمام کنند

اگر از کسانی هستید که در نظر دارید بازی Doom را بر روی آخرین درجه سختی انجام دهید، باید بدانید که کار بسیار دشواری را پیش‌ رو دارید، چرا که حتی سازندگان این بازی هم قادر به انجام این کار نیستند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مارتی  استراتون، تهیه‌کننده اجرایی و هوگو مارتین، مدیر نوآوری بازی Doom، در مصاحبه اخیرشان با سایت IGN گفتند که هیچ‌کدام از اعضای اید‌ سافتور (استودیوی توسعه‌دهنده Doom) نمی‌توانند این بازی را بر روی بالاترین درجه سختی به پایان برسانند! از طرف دیگر، استراتون و مارتین در گفت‌و‌گو با سایت GameSpot درمورد چالش‌های پیش‌رو در سخت‌ترین درجه بازی سخن گفتند.

به گفته این دو، سخت‌ترین درجه بازی که Ultra-Nightmare نام دارد، ترکیبی از درجه سختی دوم به نام Nightmare و «مرگ‌های همیشگی» است؛ در این درجه سختی اگر یک‌ بار بمیرید، باید بازی را از ابتدا آغاز کنید. استراتون در خلال صحبت‌های خود از ویژگی جدیدی گفت که به بازیکنان برای رقابت و پیشرفت بیشتر در بازی انگیزه می‌دهد. او توضیح داد:

وقتی که شما می‌میرید، کلاه شخصیت‌تان در بازی روی زمین می‌افتد و دوستان شما در سراسر دنیای بازی می‌توانند آن‌ را ببیند؛ شما هم می‌توانید کلا‌ه‌های بر زمین افتاده آن‌ها را ببینید. بنابراین، شما می‌توانید همواره تلاش کنید تا کمی بیشتر از جایی که مجموعه‌ای از کلاه‌ها را دیده‌اید، پیشروی نمایید.

بازی Doom قرار است در تاریخ ۲۴ اردیبهشت‌ماهِ ۹۵ (۱۳ می ۲۰۱۵) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده