نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۵

نیمی از فیلمبرداری اپیزود هشتم جنگ ستارگان به پایان رسید

پس از موفقیت فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» بسیاری از علاقه‌مندان منتظر اکران قسمت هشتم جنگ ستارگان هستند. حال رایان جانسون، کارگردان این فیلم خبر داده که نیمی از مراحل فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. با زومجی همراه باشید.

رایان جانسون، کارگردان فیلم «Star Wars: Episode VIII» با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود در تامبلر، اعلام کرد که نیمی از فیلمبرداری اپیزود هشتم جنگ ستارگان به پایان رسیده است. وی در صفحه شخصی خود ۲ عکس سیاه و سفید منتشر کرد که یکی از آنها شامل تصاویر یک X-Wing است و دیگری فردی را با کلاه مخصوص نشان می‌دهد که احتمالا متعلق به ارتش تاریکی است.

Star Wars VIII X-WingStar Wars VIII top-shaped helmet

کارگردان این فیلم علاوه بر انتشار این عکس‌ها، با صحبت‌هایی کوتاه، از هیجان ساخت این فیلم گفت. جانسون در کنار این عکس‌ها  توضیح داد:

باورم نمی‌شود بیش از نیمی از فیلمبرداری را پشت سر گذاشته‌ایم.

جانسون پیش از این در صفحه شخصی خود تصویری از بازگشت شخصیت Maz Kanata به قسمت هشتم جنگ ستارگان منتشر کرده بود. همچنین در اپیزود هشتم شاهد بازگشت «کاپیتان فازما» (Captain Phasma) نیز هستیم. علاوه بر این، دیزی ریدلی بازیگر نقش «ری»، قبلا عنوان کرده بود این قسمت نسبت به نیرو بر می‌خیزد تاریک‌تر خواهد بود.

فیلمبرداری قسمت هشتم از سری جنگ ستارگان از اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز شده و این فیلم قرار است در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) اکران شود. در آذر ماه امسال نخستین فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان به نام Rogue One در سینماها اکران خواهد شد. اولین تریلر فیلم Rogue One اخیرا منتشر شد و شما می‌توانید اینجا آن را تماشا کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده