نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۶

سونی بزرگترین کمپین بازاریابی را برای Uncharted 4 در بریتانیا به راه انداخت

Uncharted 4: A Thief's End کمتر از دو هفته دیگر عرضه می‌شود و به انتظارات پایان می‌دهد. در خبری مرتبط با این بازی، به تازگی اعلام شده است که بزرگترین کمپین بازاریابی سونی در بریتانیا متعلق به Uncharted 4 خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

روز گذشته، سونی در شماره ماه آوریل مجله MCV،  رسما اعلام کرد که در بین بازی‌هایی که تا به امروز منتشر کرده، بازی انحصاری کنسول‌ پلی‌استیشن 4، یعنی Uncharted 4، بزرگ‌ترین کمپین بازاریابی را در بریتانیا خواهد داشت.

به گزارش وب‌سایت VideoGamer، سونی برای بازی موردانتظارِ آنچارتد 4، به طرز باورنکردنی تبلیغات انجام داده است. این تبلیغات شامل چاپ پوسترها، پخش شدن ویدیوهای کوتاه از بازی قبل از شروع شدن فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی و همچنین رسانه‌های آنلاین می‌شوند. همچنین اعلام شده که سونی، حتی روی اتوبوس‌های شهری نیز برای این بازی تبلیغات کرده است. سونی برای تبلیغ این بازی، دست به ایده‌ای خلاقانه نیز زده؛ ایده سونی به این شکل بوده که در فروشگاه‌های عرضه بازی، آدمک «نیتن دریک» را از طنابی واقعی آویزان کند؛ همانطور که می‌دانید، طناب یکی از ابزارهای جدید نیتن در آنچارتد 4 است که سونی روی آن مانور و تبلیغات زیادی انجام داده است.

شعبه سونی در بریتانیا اعلام کرد که برنامه‌های دیگری هم برای تبلیغ دارد که فعلا نمی‌شود درمورد آن‌ها صحبت کرد؛ بنابر این‌ گفته، می‌توان دریافت که قرار است به زودی تبلیغات بیشتری از این بازی ببینیم. از طرفی دیگر باید دید که شعبه آمریکایی سونی، چه تدابیری برای تبلیغات در آمریکا اندیشیده است. آنچارتد 4 یکی از بزرگترین بازی‌های سونی محسوب می‌شود و چنین تبلیغاتی برای این بازیِ بزرگ، اصلا چیز عجیبی نیست.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End پس از تاخیر‌های مکرر قرار است در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

با این حال اخیرا در اخبار خواندیم که دزدی از محموله این بازی، موجب شده تاریخ انتشار رسمی آن نقض شود و خیلی‌ها تا قبل از ۲۱ اردیبهشت، به بازی دسترسی پیدا کنند. چندی پیش هم اعلام شد که این بازی، حدودا ۵ گیگابایت بروزرسانی روز اول خواهد داشت. این بروزرسانی مواردی همچون پشتیبانی از بخش چندنفره، پشتیبانی از قابلیت Photo Mode و چند مورد دیگر را به بازی اضافه خواهد کرد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده