نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۶

بازی Call of Duty: Infinite Warfare پیشرفتی انقلابی نسبت به نسخه‌های قبلی دارد

استودیو بازی‌سازی اینفینیتی‌ وارد، سازندگان بازی Call of Duty: Infinite Warfare، با انتشار ویدیویی از اهداف خود برای ایجاد تغییرات بزرگ در نسخه جدید این بازی گفتند. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

اندکی پیش از معرفی رسمی بازی Call of Duty: Infinite Warfare، استودیو بازی‌سازی اینفینیتی‌ وارد، سازندگان بازی، ویدیویی با نام «میراث ندای وظیفه» منتشر کرد که در آن درباره اهداف خود در ساخت نسخه جدید بازی صحبت کردند که این بازی برای آنها بسیار مهم است و امیدوار هستند این سری را دوباره به زمان اوج خود برگردانند. با استناد به توضیحات سازندگان، تغییرات Infinite Warfare نسبت به نسخه‌های اخیر، شبیه به پیشرفتی است که Call of Duty 4: Modern Warfare نسبت به Call of Duty 3 داشت. جاکوب مینکوف، مدیر طراحی استودیو، در این ویدیو می‌گوید:

من می‌خواهم زمانی که بازیکنان بازی جدید ما را تجربه می‌کنند بگویند: وای! من این همه تغییر در بازی Call of Duty را از زمان Call of Duty 4: Modern Warfare تا حالا ندیده‌ام!

سری Modern Warfare یکی از دوست داشتنی‌ترین و تأثیرگذارترین بازی‌های شوتر در کل مجموعه Call of Duty است که چشم‌انداز جدیدی در سبک شوتر اول شخص ایجاد کرد. سری بازی‌های Call of Duty از جنگ جهانی دوم شروع شد و به سوی زمان مدرن پیش رفت.  حالت نقش‌آفرینی که در بخش آنلاین بازی قرار داده شد، جهان رقابتی شوتر را برای همیشه تغییر داد.

همچنین برایان هورتون، کارگردان هنری این بازی (کسی که پیش از پیوستن به استودیو اینفینیتی وارد در پروژه بازی Rise of The Tomb Raider‌ مشغول به کار بود)، در این ویدیو گفت:

بازی Call of Duty: Infinite Warfare باعث خواهد شد نوع جدیدی از داستان‌سرایی را در این سری ایجاد کند. من در این بازی سطح جدیدی از داستان‌سرایی را می‌بینم.

بازی Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان منتشر خواهد شد و همچنین نسخه ریمستر شده بازی Call of Duty 4: Modern Warfare نیز همراه این بازی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید در پایین ویدیو توضیحات سازندگان را تماشا کنید:

|

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده