نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۱

تماشا کنید: بازی Call of Duty: Infinite Warfare رسما معرفی شد

کمپانی اکتیویژن نسخه جدید Call of Duty را با نام Infinite Warfare معرفی و تایید کرد که ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز همراه با آن عرضه خواهد شد. با زومجی، جزییات خبر و تماشای تریلر این بازی همراه باشید.

بالاخره شایعات اخیر در مورد نسخه جدید سری «ندای وظیفه» رنگ حقیقت به خود گرفتند و کمپانی Activision رسما نسخه جدید این بازی را با نام Call of Duty: Infinite Warfare تایید کرد. این کمپانی ابتدا قرار بود ساعت ۲۲ امشب نسخه جدید را معرفی کند که حال پیش از موعد اقدام به این کار کرده است. همچنین ساخت نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare نیز تایید شده که قرار است همزمان با Infinite Warfare عرضه شود و نسخه Legacy Edition بازی جدید هم که ۷۹/۹۹ دلار قیمت دارد، شامل نسخه دیجیتالی این ریمستر خواهد بود که دارای مراحل داستانی و همچنین ۱۰ نقشه حالت چندنفره است. نسخه جدید ندای وظیفه توسط استودیو اینفینیتی وارد ساخته می‌شود.

اکتویژن همچنین در معرفی Infinite warfare گفت:

بازی Call of Duty: Infinite Warfare به ریشه‌های سری ندای وظیفه بر‌می‌گردد و در آن شاهد نبرد‌هایی در مقیاس وسیع، صحنه‌های سینمایی و یک داستان جذاب نظامی خواهیم بود. برای یک نبرد بزرگ آماده شوید؛ نبردی که در آن باید برای دفاع از میهن خودتان با Settlement Defense Front مبارزه کنید.

سازندگان همچنین اعلام کردند که در Infinite Warfare شاهد نبرد‌های زمینی بین سربازان و همچنین نبرد‌های فضایی با سفینه‌های بسیار سریع خواهیم بود. گیمر در بخش داستانی این بازی نقش شخصیتی به نام «کاپیتان ریِس» را ایفا خواهد کرد؛ وی در واقع خلبان یکی از آخرین جنگنده‌های باقی مانده روی زمین است و در نبرد‌های هوایی و فضایی شرکت خواهد کرد.

همچنین بخش‌های چندنفره و زامبی بازی نیز تایید شده‌اند که البته هنوز اطلاعاتی از آن‌ها ارائه نشده است. فقط می‌دانیم که در بخش زامبی، شاهد یک خط داستانی و مکانیزم‌های کاملا جدید خواهیم بود. اکتویژن همچنین سه نسخه نیز برای بازی معرفی کرده که به شرح زیر هستند:

  • Legacy Edition and Digital Legacy Edition: شامل Call of Duty: Infinite Warfare و نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare خواهد بود و ۷۹/۹۹ دلار قیمت دارد.
  • Digital Deluxe Edition: علاوه بر هر دو بازی، شامل Season Pass نیز خواهد بود و ۹۹/۹۹ دلار قیمت دارد.
  • Legacy Pro Edition: علاوه بر محتویات نسخه «دیجیتال دیلاکس»، شامل یک استیل بوک، موسیقی‌های رسمی بازی و تعدادی آیتم دیجیتالی دیگر خواهد بود و ۱۱۹/۹۹ دلار قیمت دارد.

این بازی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان) عرضه خواهد شد. در پایان می‌توانید تریلر رسمی معرفی بازی را تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده