نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۸

هفته نامه Dota 2 قسمت ۱۳: از انتشار نسخه 6.87 نقشه تا قهرمانی MVP در Weplay League

با هفته‌نامه‌ دیگری در خدمت شما هستیم  و قرار است اخبار مهمی مثل انتشار نسخه 6.87 نقشه بازی Dota 2 و قهرمانی تیم  MVP درمسابقات Weplay League را به اطلاعتان برسانیم، پس با زومجی همراه باشید.

6-87-update-Dota-2-Zoomg

انتشار بروزرسانی 6.87

بالاخره با نزدیک شدن به آغاز مرحله ماقبل مقدماتی مسابقات بهاری مانیل، بروزرسانی 6.87 منتشر شد تا با اضافه کردن چند آیتم جدید و تغییرات دیگر دوباره گیم‌پلی بازی را جذاب‌تر یا شایدهم متعادل‌تر کند. در این بروزرسانی چندین آیتم ارزشمند اضافه شد که مطمئنا Bloodthorn شاخص‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید و به سرعت در بین بازیکنان محبوب شده است. با عرضه این بروزرسانی بسیاری از باگ‌های بازی نیز برطرف شد و طبق معمول هیروهای مورد توجه دستخوش دگرگونی شدند تا کمی تغییر در پیک و بن تیم‌ها را شاهد باشیم. در ادامه با انتشار یک آپدیت جدید نسخه بهبود یافته با نام 6.87b در دسترس قرار گرفت تا تمام عیب‌های احتمالی برطرف شوند هر چند باز هم در آینده شاهد بروزرسانی‌های بیشتر خواهیم بود.

manila-major-Dota-2-Zoomg

تیم‌های دعوت شده و زمان برگزاری رقابت‌های ماقابل مقدماتی Major مانیل اعلام شد

در دومین Major سال ۲۰۱۵ شاهد دعوت از ۱۲ تیم مطرح برای حضور مستقیم در مسابقات مانیل هستیم که به نظر می‌رسد این تصمیم برای کم کردن زمان مرحله مقدماتی و نزدیکی‌ زمان این مسابقات با The International 6 باشد. بازی‌های مرحله ماقبل مقدماتی در حال پیگیری است  و دو تیم از هر منطقه به ۸ تیم دیگر مرحله مقدماتی اضافه خواهند شد تا در پایان فاتح هر ناحیه راهی کشور فیلیپین شود.

اسامی ۱۲ تیم دعوت شده به شرح زیر است:

۱. Europe Team Secret
۲. Europe Team Liquid
۳. United States Evil Geniuses
۴. Korea MVP Phoenix
۵. China Wings Gaming
۶. China Vici Gaming Reborn
۷. Malaysia Fnatic
۸. Europe OG
۹. United States Complexity
۱۰. Sweden Alliance
۱۱. Ukraine Natus Vincere
۱۲. China LGD Gaming

MVP-Champion-Weplay-season-3-Dota-2-Zoomg

MVP جایگاه اول سومین دوره مسابقات Weplay League را از آن خود کرد

بعد از چند روز رقابت سخت و مهیج بالاخره در گراند فینال این رقابت‌ها تیم MVP با Vega روبه‌رو شد تا یک نمایش جذاب را از هر دو تیم شاهد باشیم؛ اما بالاخره این تیم کره‌ای بود که با نتیجه ۳-۱ حریف خود را شکست داد و دومین جام خود را بعد از مسابقات Dota 2 Pit کسب کرد. قبل از آغاز این رقابت‌ها تیم‌های Fnatic و Liquid به دلایل مختلف انصراف خود را اعلام کرده بودند تا دو تیم Ad Finem و Empire جایگزین آن‌ها شوند. تیم EG بعد از تغییرات رخ داده در ترکیبش توانست مقام سوم این مسابقات را کسب کند.

mineski-new-roster-Dota-2-Zoomg

تغییرات جدید در ترکیب تیم Mineski

بعد از عملکرد نه چندان مطلوب در مسابقات ESL One مانیل این تیم مجبور به جایگزینی  جسی کریستی 'JessieVash' کیوکو با مارک 'Cast' پیلار؛ که سابقا مربی آن‌ها بود، شد تا پست پنجم خود را تقویت کند و در مسابقات انتخابی Major مانیل نتایج مطلوبی را کسب کند.

DotaWarhammer-dOTA-2-zOOMG

انتشار جعبه‌ای با حال وهوای بازی Total War: Warhammer

در یکی از بروزرسانی‌های هفته گذشته در بخش ورکشاپ بازی Dota 2 یک رویداد برای ساخت آیتم و ست‌هایی با تم بازی وارهمر برگزار شد و قرار است تا اوایل شهریور ماه طرفداران به طراحی ست و آیتم‌های جذاب بپردازند تا بعد از رای گیری در قالب یک جعبه برای علاقه‌مندان عرضه شود. کسانی که بازی وارهمر را پیش خرید کنند از یک نسخه ویژه این جعبه جدید بهره مند خواهند شد.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده