نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

شایعه: بازی بعدی Spider-Man بوسیله ساکر پانچ و برای پلی استیشن 4 ساخته می‌شود

شایعه‌ی ساخته شدن یک بازی جدید از سری Spider-Man اخیراً زیاد به گوش می‌رسید و اکنون شایعات تازه حکایت از آن دارند که این بازی به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 و توسط استودیوی ساکر پانچ ساخته خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

هفته‌ی گذشته در رزومه‌ی آنلاین استفان اویانگ (بازیگر)، نشانه‌ای از وجود یک بازی Spider-Man نظر طرفداران این ابرقهرمان را به خود جلب کرد. پس از آن صفحه‌ی رزومه‌ی وی به حالت خصوصی درآمد، اما با این حال تصویری از آن توسط وبسایت WCCFTech ذخیره شد. در میان دیگر نقش‌های موشن کپچر که در رزومه اویانگ دیده می‌شوند (مثل Halo 2: Anniversary و Batman: Arkham City  و Batman: Arkham Knight) می‌توان ایفای نقش اصلی در یک «پروژه‌ی بدون نام Spiderman برای پلی‌استیشن 4» را نیز دید.

حالا وبسایت WCCFTech موفق شده توییت‌های تازه‌ای از نِرد لیکز، یک منبع موثق، پیدا کند که نشان می‌دهند سازنده‌ی این بازی استودیوی ساکر پانچ است. هنگامی که از آنها در خصوص احتمال ساخته شدن بازی مذکور توسط ساکر پانچ سؤال شد، نِرد لیکز پاسخ داد که بازی بعدی این استودیو «تماشایی» خواهد بود، در حالی که طراحان کاراکتر نیاز خواهند داشت «از تاریخچه‌ی طراحی‌ لباس درکی قوی داشته باشند.»

nerdleaks-spiderman-twitt بازی ساکر پانچ «تماشایی» و «جهان-باز» خواهد بود و طراحان کاراکتر «درکی قوی از تاریخچه‌ی طراحی لباس» دارند.

نِرد لیکز تاکید کرد بازی مرد عنکبوتی که به طور بالقوه توسط ساکر پانچ ساخته می‌شود «دیدنی» خواهد بود، صفتی که از زمان شکل‌گیری کمیک‌های جانبی این شخصیت در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ همراهش بوده است.

به مدت پنجاه سال، بازی‌های Spider-Man توسط اکتیویژن برای کنسول‌های خانگی و دستی گوناگون عرضه شده‌اند. در حالی که بازی سال ۲۰۰۴ در ارتباط با Spider-Man 2 به عنوان یک نقطه‌ی عطف در ژانر ابرقهرمانی به حساب می‌آید، بازی‌های اخیر که توسط بیناکس (Beenox) ساخته شده‌اند نقدها و امتیازات ناهمسانی را دریافت کرده‌اند. جدیدترین بازی ساخته شده از این مجموعه با اسم The Amazing Spider-Man 2 در کنار یک فیلم با همین نام در سال ۲۰۱۴ عرضه شد.

یک بازی ویدئویی انحصاری پلی‌استیشن در دنیای مارول تا قبل از عرضه‌ی پلی‌استیشن 4 ممکن بود دور از ذهن به نظر برسد، اما از آنجایی که شراکت مارول و اکتیویژن به پایان رسیده است و از سوی دیگر برند پلی‌استیشن شاهد یک موفقیت درخشان بوده (با فروش تقریبی ۴۰ میلیون پلی‌استیشن 4 در سرتاسر جهان) اکنون می‌توان برای ساخت یک بازی Spider-Man به طور اختصاصی روی این پلتفرم، استدلالی قابل قبول آورد.

اگر که سونی واقعاً در حال ساخت یک بازی Spider-Man برای پلی‌استیشن 4 باشد، استودیوی ساکر پانچ بهترین انتخاب آنها خواهد بود. در تمام بازی‌های سری Infamous روی پلی‌استیشن 3 و 4، آنها علاقه‌ی شدیدی برای داستان‌های ابر قهرمانی و تعهد به کیفیت ساخت آنها از خود نشان دادند، به گونه‌ای که حتی بدون داشتن اجازه‌ی ساخت یک بازی Spider-Man هم، پروژه‌ی بعدی آنها نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند.

احتمالاً هرگونه رونمایی رسمی از بازی بعدی ساکر پانچ یا Spider-Man جدید برای پلی‌استیشن، در کنفرانس E3 2016 کمپانی سونی و شاید زودتر از آن رخ خواهد داد.

نظر شما در خصوص ساخته شدن یک Spider-Man انحصاری برای پلی‌استیشن 4 چیست؟

منبع: OnlySP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده