آخرین ماجراجویی نیتن دریک قرار است یکی از بهترین بازی‌های تاریخ پلی‌استیشن باشد. Uncharted 4 پایانی بر حماسه‌ی ناتی‌داگ خواهد بود که از هر لحاظ اثری بی‌نقص به نظر می‌رسد. با زومجی و پیش‌نمایش ویدیویی آنچارتد ۴ همراه باشید تا برای تجربه‌ی این بازی آماده شویم.

چند روز بیشتر به انتشار مورد انتظارترین بازی ۲۰۱۶ نمانده است. بیشتر از ۲ سال است که منتظر آنچارتد ۴ هستیم، اثری که می‌خواهد قواعد بازیسازی را از اول بنویسد. استودیوی ناتی‌داگ با The Last of Us نشان داده چه مهارتی در داستان‌سرایی دارد و چگونه می‌تواند گیم‌پلی را به خدمت داستان بگیرد و با ظاهری چشم‌نواز، یک بازی کامل خلق کند. حالا همان تیم، چهارمین و آخرین نسخه‌ی سری Uncharted را ساخته‌اند، مجموعه‌ای که به صحنه‌های اکشن و سینمایی‌اش شهرت دارد و اینبار به لطف سخت‌افزار نسل جدید بسیار بزرگ‌تر و زیباتر هم شده است. آنچارتد ۴ از هر لحاظ پیشرفت عظیمی نسبت به نسخه‌های قبلی خود داشته و در هر زمینه ارتقا یافته است. چه از لحاظ داستان که این بار قرار است قصه‌ی عمیق‌تری روایت کند، چه گیم‌پلی که مکانیسم‌های جدید به آن اضافه شده‌اند و چه گرافیک که پرجزئیات‌تر از همیشه شده است.

آنچارتد ۴ انتظارات را بسیار بالا برده و اگر بتواند به همان شکلی که ناتی‌داگ قول داده بدرخشد، با یکی از بهترین بازی‌های تاریخ پلی‌استیشن و حتی دوران بازی‌های ویدویی طرف خواهیم بود. در پیش‌نمایش ویدویی زیر از داستان و شخصیت‌های جدید این نسخه می‌گوییم، به ویژگی‌های جدید گیم‌پلی اشاره می‌کنیم و پیشرفت‌های گرافیکی را برمی‌شماریم. پس این شما و این هم پیش‌نمایش Uncharted 4: A Thief's End:

| | دانلود با رزولوشن 720p HD از شاتل‌لند | تماشا در یوتیوب

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده