نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲

اطلاعاتی جدید از بازسازی Star Wars Battlefront III منتشر شدند

استودیوی فرانت وایر، تشکیل شده از طرفداران مجموعه Star Wars، اطلاعات جدیدی را از پروژه‌ی بازسازی Battlefront III که اکنون با نام Galaxy in Turmoil شناخته می‌شود، با هواداران این سری به اشتراک گذاشتند. با زومجی همراه باشید.

بازسازی مجدد بازی Star Wars Battlefront III توسط طرفدارانش همچنان در حال پیشرفت است. این بازسازی بر اساس یک بازی بحث برانگیز و ناموفق با سبک تیر‌اندازی در دنیای Star Wars است که پیش از لغو شدنش در استودیوی فری رادیکال در حال ساخت بود. استودیوی فرانت وایر، شامل گروهی از طرفداران Star Wars که بدون داشتن مجوز روی این بازی کار می‌کنند، در پخش زنده‌ای که به تازگی داشته در خصوص تلاشش برای احیا کردن و بازسازی این بازی به عنوان بخشی از یک پروژه مخصوص رایانه‌های شخصی با نام «Galaxy in Turmoil» صحبت کرده است.

این استودیو در حین نمایش زنده، تصاویری از بازی در حال پیشرفتش را به اشتراک گذاشت و چند نکته را که ممکن بود موجب سردرگمی مخاطبان شود، مرتفع ساخت. اول از همه، آنها اصرار داشتند زمانی که Galaxy in Turmoil عرضه شود یک بازی مجانی خواهد بود. این بدین دلیل است که تیم سازنده احساس می‌کند طرفداران استحقاق دریافت Star Wars Battlefront III را سال‌ها پیش و قبل از اینکه ساخت بازی لغو شود داشته‌اند. بعلاوه، از نقطه نظر تجاری و حقوقی، این کار می‌تواند حساسیت کمپانی دیزنی (صاحب فعلی برند جنگ ستارگان) روی این بازی را کاهش دهد (حداقل الان.)

این بازی قطعاً از Battlefront III الهام گرفته است، اما به گفته‌ی تیم توسعه‌دهنده، قسمت‌های مختلف بکار گرفته شده در آن کاملاً از نو ساخته شده‌اند. آنها همچنین توضیح داده‌اند که برای استفاده از موسیقی جان ویلیامز در حال برنامه‌ریزی هستند که البته احتمال دارد در این مورد هم مشکلات حقوقی گریبان آنها را بگیرد.

آنها در طول پخش زنده گفتند اگر دیزنی به تیمشان دستور توقف کار و دست کشیدن از ساخت بازی را بدهد، این پروژه را بلافاصله متوقف خواهند کرد. آنها همچنین اعلام کردند در صورتی که دیزنی از وجود چنین پروژه‌ای آگاه نباشد «شگفت زده» خواهند شد. تیم سازنده به این موضوع نیز اشاره کردند که ممکن است در آینده با دیزنی صحبت کنند تا بفهمند چگونه می‌توان از لغو نشدن پروژه اطمینان حاصل کرد.

در طول این مراسم اعلام شد که فرانت وایر اکنون یک شرکت رسمی و ثبت شده است. برای اطلاع از دیگر نکات مهم برگرفته شده از این پخش زنده فهرست زیر را مطالعه کنید و در صورت تمایل می‌توانید به گالری عکس‌های منتشر شده که در ادامه‌ی خبر آمده است نگاهی بیاندازید:

  • بازی با موتور Unreal Engine 4 ساخته می‌شود.
  • هنوز درباره‌ی حالت اسپلیت-اسکرین (تقسیم صفحه نمایش) تصمیمی گرفته نشده است.
  • انتظار عرضه شدن این بازی روی استیم را نداشته باشید، چرا که این بازی مجوز قانونی برای ساخت ندارد.
  • بازی در حال حاضر در فاز پیش مقدماتی (Pre-Alpha) است؛ امکان دارد تمام برنامه‌ها تغییر کنند.
  • تمام حالت‌های کلاسیک بازی‌های Battlefront در دسترس خواهند بود، در حالی که استودیوی فرانت وایر مشغول ساخت یک حالت جدید طراحی شده برای بازی رقابتی است.
  • در بازی دو گروه ۳۲ نفره مقابل هم قرار می‌گیرند؛ به جای گیمرهایی که در میانه‌ی بازی بیرون می‌روند، هوش مصنوعی کار را ادامه خواهد داد.
  • بازی نقشه‌های اصلی Battlefront III را علاوه بر برخی نقشه‌های جدید دربر خواهد داشت.
  • هنوز در خصوص پشتیبانی از نقشه‌های Battlefront II تصمیم‌گیری نشده است؛ امکان دارد که آنها به عنوان محتوای دیجیتالی قابل دانلود اضافه شوند.
  • توسعه‌ی بازی با عرضه‌‎ی نسخه‌ی 1.0 به پایان نخواهد رسید؛ محتویات بیشتری در آینده به بازی اضافه خواهند شد.
  • بازی حالت چندنفره خواهد داشت، چرا که «بدون حالت چند نفره این بازی Battlefront نخواهد بود.»
  • پشتیبانی از مادها می‌تواند بعد از عرضه‌ی بازی میسر شود.
  • سازندگان بازی تمام دوران‌های Star Wars را در نظر دارند؛ طرفداران می‌توانند محتویات مورد نظر خودشان را با استفاده از مادها اضافه کنند.
  • برخلاف Battlefront ساخته‌ی دایس، خبری از استار کارت‌ نخواهد بود.
  • چیزهایی مانند بسته‌های سلامتی و بسته‌های مهمات را باید از روی زمین برداشت.
  • خبری از بازیابی خودکار سلامتی نیست.
  • هدف گیری بازی به مدل بازی‌های اصلی Battlefront وفادار خواهد بود.
  • برخی از نقشه‌ها دارای چرخه‌ی شبانه روزی خواهند بود.
  • فرانت وایر امیدوار است بتواند بعد از عرضه‌ی Galaxy in Turmoil یک بازی کاملا جدید بسازد.
  • در تاریخ ۴ می یا ۱۵ اردیبهشت (روز Star Wars) ویدیویی برای تبلیغ بازسازی Battlefront III منتشر خواهد شد.

     

دارک‌ سیث‌ لورد (TheDarkSithLord) کول‌تی۲۰۱۴ (ColeT2014)، کورا_آشو (Corra_Ashu) و دینوزور (Dinozavr) از جمله افرادی هستند که کار ساخت این بازسازی را به عهده گرفته‌اند. فرانت وایر همچنین برای کمک به ساخت بازی از افراد دارای سابقه‌ی بازی‌سازی دعوت به همکاری کرده است.

علی رغم وجود شواهد متعدد در خصوص وجود این پروژه و توسعه‌ی آن، لوکاس‌آرتس هیچگاه به طور رسمی تأیید نکرده که Battlefront III واقعاً در حال ساخت بوده است. این بازی برای مدت زمان طولانی موضوع بسیاری از شایعات و گمانه‌زنی‌ها بود. در ماه ژانویه سال ۲۰۱۶، تصاویری از گیم‌پلی بازی که ظاهراً با نسخه‌ی آزمایشی Battlefront III در ارتباط بود، در سطح اینترنت پخش شد. شخصی که تصاویر را منتشر کرده بود در آن زمان گفت:

بعد از کارهای بسیار من توانستم به Star Wars Battlefront III دسترسی پیدا کنم و می‌خواهم بازی ننگین و لغو شده‌ای را که مطمعناً بسیاری از شما قصد بازی کردنش را داشتیم به اشتراک بگذارم. من می‌دانم که هر کسی این شانس را ندارد که مستقیماً بازی را تجربه کند، اما انتظار من این است که با گذر زمان، اجتماع سازندگان ماد بتوانند این موضوع را تغییر دهند.

و این دقیقاً همان چیزی است که الان در حال وقوع است. الکترونیک آرتز بازی Star Wars Battlefront جدید را سال گذشته برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه کرد. این بازی یک موفقیت تجاری بزرگ بود و بنظر می‌رسد دنباله‌های زیادی نیز برای آن در حال ساخت باشند. نظر شما در مورد تلاش‌های استودیوی فرانت وایر و واکنش احتمالی دیزنی به کار آنها چیست؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده