// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴

ماد بازی Fallout New Vegas امکان استفاده از مهارتی مشابه Quantum Break را می‌دهد

یکی از سازندگان ماد، با طراحی ماد جدیدی برای بازی Fallout New Vegas، امکان توقف زمان و انحراف تیرهای دشمنان را به این بازی اضافه کرده است. این ویژگی بسیار شبیه به مهارت توقف زمان بازی Quantum Break است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

صحبت از اهمیت ماد‌ها در مجموعه Fallout بسیار راحت است. سازندگان ماد با الحاق ویژگی‌هایی منحصر به فرد از تکراری شدن بازی‌های مختلف Fallout -در طول زمان- جلوگیری کرده و امکان استفاده از قدرت‌ها و آیتم‌ها مختلف را فراهم می‌کنند. اکنون سوپر‌هات، توسعه‌دهنده بازی متفاوت SUPERHOT، امکان توقف زمان را در هنگام مبارزه به بازی Fallout New Vegas آورده است. با استفاده از این ماد شما حتی قادر به مشاهده تیرهای رها شده در هنگام توقف زمان خواهید بود. در هنگام توقف زمان بازیکنان قادر به تیراندازی، پر کردن خشاب یا حتی حرکت و نشانه‌گیری برای از بین بردن آسان دشمنان هستند. ویژگی ها فوق در حقیقت الهام گرفته شده از بازی SUPERHOT  است که فوریه سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی و ۱۴ اردیبهشت برای  ایکس‌باکس وان منتشر شد.

ماد طراحی شده توسط سوپرهات نه تنها اجازه متوقف کردن زمان را به شما می‌دهد، بلکه امکان منحرف کردن گلوله‌ها را نیز برای بازیکنان فراهم می‌کند. با افزودن ماد و مراجعه به پرک‌ها،‌ قادر به مشاهده ویژگی‌ منحرف کردن گلوله‌ها به سمت دشمنان هستید.

برای فعال کردن قابلیت فوق تنها کاری که نیاز دارید استفاده از یک سلاح Slash  و فعال کردن ماد است. زمانی که دشمن حمله را آغاز کرد، زمان را متوقف کرده و با ضربه زدن به فشنگ‌ها، آنها را به سمت دشمنان منحرف کنید. برای درک بهتر این ویژگی می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا و دانلود کنید:

|

در گذشته نیز، کارگردان بازی Fallout New Vegas ماد جدیدی را با نام «No Mutants Allowed» منتشر کرده بود. این ماد با حذف محدودیت‌های لول (سطح) میزان سختی بازی را افزایش می‌داد. با این حال، ماد مربوطه رسمی نبوده و طبق توضیح کارگردان بازی این ماد صرفا در زمان آزاد ساخته شده است.

دیدگاه شما در رابطه با ماد سوپرهات چیست؟ به نظر شما این ماد به قدر کافی جذاب است؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده