نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۲

تماشا کنید: تاریخ انتشار بسته الحاقی Far Harbor بازی Fallout 4 اعلام شد

کمپانی بتسدا با انتشار یک تریلر جدید از تاریخ انتشار بسته الحاقی Far Harbor بازی Fallout 4 رونمایی کرد؛ این بسته بزرگ‌ترین DLC است که تا به امروز برای این بازی منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

بتسدا طی ماه‌های اخیر دو بسته‌الحاقی پولی برای بازی فال‌ اوت 4 با نام‌های Automatron و Wasteland Workshop منتشر کرد و حال نوبت به سومین و بزرگ‌ترین DLC این بازی رسیده که اخیرا با انتشار تریلری، تاریخ عرضه آن مشخص شده است. بر این اساس در روز ۱۹ می (۳۰ اردیبهشت) شاهد عرضه این محتوا برای پلی‌استیشن 4،‌ ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی خواهیم بود. Far Harbor به تنهایی ۲۵ دلار قیمت دارد و البته خریداران Season Pass پنجاه دلاری بازی هم آن را دریافت خواهند کرد.

Far Harbor بر اساس یک منطقه واقعی از بوستون آمریکا به نام Bar Harbor ساخته شده و به نوعی نسخه آخرالزمانی شده این منطقه است. در این بسته‌الحاقی سازمان کاراگاهی ولنتیاین یک پرونده جدید دریافت می‌کند که در مورد یک گروه مرموز از سینث‌ها و همچنین یک زن جوان گمشده است و برای تحقیق در این مورد به منطقه Far Harbor خواهید رفت؛ جایی که به دلیل نزدیک‌تر بودن به محل انفجار اتمی، میزان رادیواکتیویته بیشتری دارد و به همین دلیل هم دنیای خشن‌تری در انتظارتان خواهد بود. در این منطقه شاهد تقابل مردم محلی با سینث‌ها و گروه «فرزندان اتم» خواهید بود.

در Far Harbor، شاهد ماموریت‌ها و پایگاه‌های بیشتری خواهیم بود و همچنین موجودات و دشمنان جدیدی هم در این محتوا به بازی اضافه شده‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی این DLC را تماشا کنید:

|

بتسدا همچنین وعده داده که به زودی اطلاعات جدیدی در مورد دیگر بسته‌های الحاقی ممکن بازی منتشر خواهد کرد که طی سال جاری به بازی اضافه خواهند شد. این کمپانی همچنین اعلام کرد دارندگان سیزن پس بازی تمامی این متحویات را بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی دریافت خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که در جریان کنفرانس Bethesda در نمایشگاه E3 2016 اطلاعاتی در مورد این DLC‌ها ارائه شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده