نویسنده: deleted account
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۲

تماشا کنید: تیزر کوتاه و بسیار زیبای بازی Battlefield 5

Battlefield 5 رقیب جدی Cal of Duty: Infinite Warfare محسوب می‌شود که قرار است فردا رسما معرفی شود؛ چند دقیقه پیش تیزری کوتاه از این بازی منتشر شد که در آن نشان داده می‌شود فردا قرار است چه چیزی را مشاهده کنیم؛ با زومجی همراه باشید.

بازی Battlefield 5 فردا رسما رونمایی خواهد شد. با این حال امروز و دقایقی پیش تیزر کوتاه و زیبایی از بازی منتشر شد؛ این ویدیوی ۹ ثانیه‌ای ویژگی‌های مثال‌زدنی چهره سربازی بهت‌زده را نشان می‌دهد. او در این تصویر به چیزی که به سمت او در حال حرکت است خیره شده است. چیزی که در این ویدیو خودنمایی می کند جزئیات فوق‌العاده آن است؛ به‌گونه‌ای که حتی سایه جسمی که به سمت آن سرباز می‌آید، به طرز جالبی با کیفیت‌ کار شده است.

|

تاکنون حدس و گمان زیادی درمورد بازی بعدی این سری زده شده؛ از انتخاب نام‌های مختلف تا مکان و زمان وقوع بازی. چند روز پیش تاریخ انتشار رسمی رقیبِ امسال این بازی، Cal of Duty: Infinite Warfare، مشخص شد و انتظار می‌رود فردا، در روز رونمایی رسمی از Battlefield 5، تاریخ انتشار این بازی نیز مشخص شود. بعضی‌ها امید به روایت این بازی در جنگ جهانی دوم دارند؛ این در حالی است که برخی نیز امیدواراند Battlefield 5 روایت این سری را به آینده ببرد.

باید تا زمان رونمای رسمی از بازی صبر کرد و دید که الکترونیک آرتز، چه برنامه‌هایی برای بازی تدارک دیده است.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده