نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶

تماشا کنید: تریلر انتشار بازی Doom

یک هفته‌ی دیگر تا عرضه‌ی بازی پرطرفدار Doom باقی مانده است و گیمرهای زیادی منتظرند تا دوباره در نسخه‌ی جدید به دل دوزخ هجوم ببرند. به تازگی تریلر انتشار Doom هم منتشر شده است که صحنه‌هایی طوفانی از گیم‌پلی بازی را به تصویر می‌کشد.

استودیو اید سافت‌ور قرار است تا هفته‌ی آینده بازی مورد انتظار Doom جدیدترین ساخته‌ی خود را منتشر کند. درست است که هنوز باید تا روز جمعه برای بازی کردن آخرین نسخه‌ی این مجموعه خاطره‌انگیز صبر کنیم، اما تا آن موقع می‌توانید تریلر عرضه‌ی بازی را که به تازگی منتشر شده است تماشا کنید.

یکی از نکات جالب این بازی صحبت‌های مارتی  استراتون، تهیه‌کننده اجرایی و هوگو مارتین، مدیر نوآوری بازی Doom، در مصاحبه اخیرشان با سایت IGN بود که به گفته‌ی آنها هیچ‌کدام از اعضای اید‌ سافتور نمی‌توانند این بازی را بر روی بالاترین درجه سختی به پایان برسانند! همچنین استراتون و مارتین در مصاحبه شان با سایت GameSpot به چالش‌های پیش‌رو در سخت‌ترین درجه بازی، یعنی Ultra-Nightmare اشاره کرده بودند.

از بین خبرهای مرتبط با این بازی به این مورد هم اشاره کنیم که هر ماموریت در بازی Doom شامل یک نقشه‌ی کلاسیک از دو نسخه‌ی ابتدایی بازی خواهد بود.

شما در ادامه می‌توانید تریلر عرضه‌ی بازی Doom را که شامل صحنه‌هایی بسیار زیبا از گیم‌پلی بازی هم می‌شود تماشا کنید:

|

بازی Doom قرار است در روز جمعه ۲۴ اردیبهشت‌ماهِ ۹۵ (۱۳ می ۲۰۱۵) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود. برای اینکه بیشتر با حال هوای این بازی آشنا شوید می‌توانید پیش‌نمایش آن را از زومجی بخوانید یا نیم نگاه ما را از نسخه ی آزمایشی این بازی تماشا کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده