نویسنده: نیما فرشین
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۵

احتمالا در نمایشگاه E3 امسال شاهد نینتندو دایرکت نخواهیم بود

به احتمال زیاد نینتندو قصد ندارد در E3 امسال، نینتندو دایرکت دیگری را به اجرا درآورد. گفته می‌شود این کمپانی تصمیم دارد با اجرای زنده Nintendo Treehouse، اطلاعات تازه‌ای را از بازی The Legend of Zelda ارائه کند. با زومجی همراه باشید.

نینتندو به تازگی از برنامه‌هایش برای E3 2016 پرده برداشت و برخلاف رسم هر سال، نینتندو دایرکتی برای این دوره از همایش‌های سالانه از سوی این شرکت خوشنام در نظر گرفته نشده است. با این وجود بر اساس گزارشات منتشر شده، قرار است در ازای عدم اجرای نینتدو دایرکت، در ۲۵ خرداد شاهد Nintendo Treehouse باشیم. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که نینتندو می‌خواهد در جریان این مراسم اطلاعات تازه‌ای از The Legend of Zelda جدید، در اختیار عموم بگذارد.

طبق گفته نینتندو، قرار است در حین اجرای این مراسم، برای اولین بار نگاه جامع و دقیقی به این بازی بیاندازیم. همچنین در Nintendo Treehouse، توسعه دهندگان بازی نیز حضورخواهند داشت و درباره اثر تازه خود صحبت‌ می‌کنند. علاوه بر این،  ویدیوهایی برای این مراسم از پشت صحنه و مراحل ساخت بازی در نظر گرفته شده که می‌توانید تمامی آن‌ها را در زمان اجرای Nintendo Treehouse به صورت کامل از Twitch و You Tube در کنار وبسایت اصلی نینتندو تماشا کنید.

بر اساس گزارشی که از سوی نینتندو در ماه پیش به انتشار درآمد، نسخه WiiU بازی  The Legend of Zelda، تنها اثری خواهد بود که نینتندو در E3 امسال روی آن متمرکز کرده است. نینتندو در این باره اعلام کرده:

ما می‌خواهیم از این مسئله اطمینان حاصل کنیم که شرکت کنندگان در E3 امسال می‌توانند در محیط بازی آزادانه به جستجو بپردازند. از این رو، The Legend of Zelda تنها اثری خواهد بود که نینتندو برای نمایشگاه امسال روی آن متمرکز شده و قرار است دموی قابل بازی آن در غرفه نینتندو به اجرا در آید.

The Legend of Zelda جدید قرار است برای نسل تازه کنسول‌های نینتندو که از آن با نام NX یاد می‌شود نیز عرضه شود. اما هنوز نمایشی عمومی برای این نسخه از بازی در نظر گرفته نشده و همانطور که از گزارشات نینتندو دریافت می‌شود، این شرکت قصد ندارد در E3 امسال درباره کنسول تازه خود سخنی به میان آورد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده