نویسنده: میثم علی حسنی
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۳

مسابقات دوتا: جداول مرحله LAN تورنمنت Epicenter اعلام شد

در حالی که مسابقات انتخابی Major مانیل بازی Dota 2 به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود، مسئولان برگزاری مسابقات Epicenter نحوه گروه بندی این مسابقات را اعلام کردند. با زومجی همراه باشید.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات Epicenter شاهد رونمایی از جدول گروه‌بندی این رقابت‌ها هستیم و به صورت زیر تیم‌ها در کنار هم قرار گرفته‌اند:

Epicenter-Group-Dota-2-Zoomg

گروه B و رویارویی Secret و EG بدون شک از همین حالا هر طرفدارای را چشم براه رسیدن این مسابقات کرده است. حضور تیم‌های شاخص در این تورنمنت می‌تواند آزمون خوبی برای آن‌ها قبل مسابقات بهاری مانیل باشد و مسلما قهرمان این دوره شانس و روحیه بالاتری برای کسب جام در مانیل خواهد داشت. تا به اینجا هیچ‌کدام از این دو تیم عملکرد خوبی از خود نشان نداده‌اند و باید منتظر بازی‌های آن‌ها بعد از عرضه نسخه 6.87 نقشه بود تا مشخص شود کدامیک بعد از تغییرات در گیم پلی موفق‌تر عمل خواهند کرد. تیم EG جدیدا مربی قدیمی خود آقای چارلی یانگ را از دست داده و فیلیپ آرام را جایگزین او کرده و باید دید این تغییر چه تاثیری در روش و تاکتیک‌های این مجموعه خواهد داشت. اما تکلیف دوم جای خالی در گروه‌بندی مسابقات توسط بازی‌های جدول Wild Bracket بین ۴ تیم Fnatic ،Complexity ،No Diggity و Newbee مشخص می‌شود. این مسابقات با میزبانی کشور روسیه و شهر مسکو در تاریخ ۹ تا ۱۵ می‌ (۲۰ تا ۲۶ اردیبهشت) با جایزه ۵۰۰ هزار دلاری پیگیری خواهد شد.

منبع: Thescoreesports


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده