// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۶

بزودی ۸ بازی جدید به سرویس Origin Access اضافه می شوند

شرکت الکترونیک آرتز امروز از اضافه شدن ۸ بازی جدید به Vault، کتابخانه‌ی سرویس Origin Access تا پایان ماه ژوئن (۱۰ تیر) خبر داده است. این بازی‌ها شامل تمام شماره‌های Mass Effect نیز می‌شوند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

لیست بازی‌های سرویس Origin Access به مرور در حال گسترش است. الکترونیک آرتز امروز از تازه‌ترین بازی‌های رایگان ابن سرویس اشتراکی رونمایی کرد. با توجه به فهرست، شاهد حضور ۸ بازی شامل Mass Effect و Mass Effect 2 و Mass Effect 3 و Trine و Trine 2: Complete Story و Dungeons of Dredmor و Medal of Honor: Allied Assault و Peggle هستیم. برخلاف EA Access، سرویس الکترونیک آرتز برروی کنسول ایکس‌باکس وان، در Origin Access شاهد فهرستی از بازی‌ها هستیم که انتشار یا توسعه‌ آنها برعهده کمپانی الکترونیک آرتز نبوده است.

بازی‌های رایگان اوریجین اکسس Origin Accessمتاسفانه در حال حاضر الکترونیک آرتز زمان دقیقی را برای انتشار هر یک از بازی‌ها اعلام نکرده است. با این حال، به گفته‌ی این شرکت تا پایان ماه ژوئن (۱۰ تیرماه) این هشت بازی به Origin Access اضافه خواهند شد. شما می‌توانید لیست ۱۸ بازی حاضر در این سرویس را در ادامه مشاهده کنید.

بازیکنان می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۵ دلار به جمع مشترکین Origin Access بپیوندند. از دیگر ویژگی‌های این سرویس رایانه‌های شخصی می‌توان به ۱۰ درصد تخفیف برای خریدهای Origin و همچنین پنج روز دسترسی سریع‌تر به بازی‌های الکترونیک آرتز اشاره کرد. در همین راستا مشترکین Origin Access می‌توانند در ماه ژوئن زودتر از سایرین به تجربه بازی Mirror's Edge Catalyst بپردازند.

فهرست بازی‌های رایگان Origin Access به شرح زیر است:

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده