// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۲

تماشا کنید:‌ تاریخ عرضه بازی Downwell برای پلی استیشن 4 و ویتا مشخص شد

طبق اعلام وبلاگ پلی‌استیشن، بازی Downwell بزودی در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۶ (۴ خرداد) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه خواهد شد. این بازی با پشتیبانی از قابلیت Cross-Buy (خرید مشترک) و با قیمت ۴/۹۹ دلار عرضه می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مقاله مرتبط

Downwell، بازی تحسین شده در رویداد‌هایی مانند کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی (GDC) و PAX East، بعد از عرضه برروی پلتفرم‌های iOS، اندروید، رایانه‌های شخصی ویندوز و مک در پائیز گذشته، اکنون طبق گفته‌ی وبلاگ پلی‌استیشن و بعد از معرفی در اوایل سال جاری، در تاریخ ۴ خرداد راهی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا می‌شود.

انتشار این بازی برروی کنسول‌ها برای اُجیرو فومُتُ، شخصی که با کمک استودیوی رِد فانتوم گیمز موفق به ساخت پورت کنسولی بازی شده‌اند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. فومُتُ، خالق Downwell در رابطه با انتشار بازی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن گفت:

آمدن بازی به پلتفرم‌های پلی‌استیشن هنوز برای من غیر قابل باور است. پلی‌استیشن کنسولی است که من بخش بزرگی از زند‌ه‌ام را برروی آن بازی‌ کرده‌ام! جوان درون من افتخار خواهد کرد.

اجیرو فومت که با نام مُپین نیز شناخته می‌شود مدتی قبل نیز در جریان مصاحبه با وب‌سایت از انتشار بازی جدیدی خبر داده بود. این بازی احتمالا متفاوت با Downwell که تنها از ۳ رنگ تشکیل شده است؛ دارای ۶ رنگ خواهد بود.

شما همچنین می‌توانید ویدیویی از این بازی را برروی پلی استیشن ویتا تماشا و دانلود کنید:

|

بازی Downwell در زومجی نیز به قلم رضا حاج محمدی مورد بررسی قرار گرفته است.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده