// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۲

بازی Fear Effect: Sedna برای ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 نیز منتشر می شود

طبق گفته‌ی استودیوی سوشی، درصورت موفقیت کمپین سرمایه‌گذاری Fear Effect: Sedna در وب‌سایت کیک‌استارتر، این بازی برروی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان پورت می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در تازه‌ترین پست ارسال شده برروی صفحه‌ی کیک‌استارتر بازی Fear Effect: Sedna، استودیوی سوشی اعلام کرده است که به دلیل درخواست‌های متعدد طرفداران، این استودیو تصمیم به پورت این بازی برروی کنسول‌ها گرفته است.

استودیو  سوشی در این رابطه گفت:
گرفتن این تصمیم برای ما سخت بود زیرا توسعه برروی پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان نیازمند کار بیشتر و به ویژه سرمایه‌گذاری مالی قابل توجهی است. ما مجبور به انتخاب بودیم و این کار سختی بود. اما امروز رسما اعلام می‌کنیم که ما بازی را برروی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان پورت خواهیم کرد.

توسعه‌دهندگان در ادامه در رابطه با دلایل عدم برنامه‌ریزی برای کنسول‌ها گفتند:

ما برای دیدن Fear Effect برروی کنسول‌ها بسیار هیجان‌زده هستیم. اینکه چرا از همان ابتدا برای این موضوع برنامه‌ریزی نکردیم شاید باعث تعجب شما شود. دلیل آن ساده است. ما تنها اخیرا می‌توانستیم به منابع مورد نیاز دسترسی داشته باشیم و این برای ما جهت انجام چیزهایی که ظرفیت‌ آنها را داشتیم، بسیار مهم بود.

در گذشته، بازی Fear Effect: Sedna تنها برای رایانه‌های شخصی ویندوز و مک تأیید شده بود. این بازی Real-Time اکشن ایزومتریک برای موفقیت در کمپین به ۱۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری نیاز دارد و تیم‌ توسعه‌دهنده تاکنون در تامین ۷۵ درصد این بودجه موفق بوده‌اند. کمپین کیک‌استارتر تنها تا روز ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) یعنی ۷ روز دیگر برقرار خواهد بود.

سوشی همچنین ویدیویی از گیم‌پلی نمونه‌ اولیه Fear Effect: Sedna را منتشر کرده است که می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید:

|

Fear Effect: Sedna نخستین بار در ماه آوریل به عنوان ادامه‌ای برای مجموعه کلاسیک Fear Effect معرفی شد. این بازی مورد حمایت بخش Square Enix: Collective است که ۲ سال قبل با هدف حمایت از بازی‌سازان مستقل توسط اسکوئر انیکس تاسیس شده است.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده