نویسنده: deleted account
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۹

تماشا کنید: بازی Battlefield 1 رسما معرفی شد

پس از انتظار بسیار، در نهایت با تریلری جذاب و مهیج، نسخه بعدی سری بازی‌های «بتلفیلد» تحت نام Battlefield 1 معرفی شد. برای دیدن تریلر و خواندن سیلی از اطلاعاتِ بازی، با زومجی همراه باشید.

روز گذشته در مطلبی از انتظارات خود برای بتلفیلد جدید گفتیم. حال پس از گذشت چند ساعت، با انتشار تریلری جذاب، الکترونیک آرتز و دایس رسما از Battlefield 1 رونمایی کرده‌اند.

تریلر معرفی بازی ویژگی‌های جدید و جذابی را از بازی به نمایش می‌گذارد؛ چیزی که در این تریلر خودنمایی می‌کند، محیط خشن و البته وسیع بازی است؛ این موضوع چیزی است که وجود آن طرفداران را به وجد آورده است. همانطور هم که روز گذشته پیش‌بینی کرده بودیم، گرافیک این بازی مثال‌زدنی و بسیار جذاب است. به گفته سازندگان، چندین و چند سال بر روی این نسخه جدید کار شده است.

طبق اطلاعاتِ منتشر شده از رویداد معرفی بازی، Battlefield 1 قرار است در دوران جنگ جهانی اول روایت شود. همچنین اعلام شده که طرفداران می‌توانند این بازی را از طریق EA/Origin Access زودتر از بقیه تجربه کنند. طبق اطلاعاتِ گفته شده در این تریلر، نبردهای این سری در بازی Battlefield 1 وارد سطح جدیدی خواهند شد؛ به‌گونه‌ای که نبرد در هوا، زمین، دریا، بیابان و دیگرجاها به طرز فوق العاده‌ جذابی روایت خواهد شد. چون این بازی در جنگ جهانی روایت می‌شود و تمامی ملت‌ها در آن حضور دارند.

|

تخریب‌پذیری و فیزیک موجود در این بازی در یک کلام بی‌نظیر است. نبردهای این نسخه از بتلفیلد در نوع خود بسیار متنوع هستند و همین موضوع، چیزی است که یقینا Battlefield 1 را از دیگر بازی‌های هم‌سبک، متمایز می‌کند. در بخش چندنفره نیز شاهد نبردهای ۶۴ نفره خواهیم بود که به لذت تجربه بازی می‌افزاید. چیزی که در نسخه‌های قبلی این سری وجود داشته و در این نسخه نیز قابل مشاهده خواهد بود، تنوع بالای اسلحه‌های بازی است. انواع شات‌گان، پیستول و رایفل در Battlefield 1 وجود دارند. تنوع بازی حتی به انتخاب وسیله‌های نقلیه نیز سرایت کرده است و بازیکنان می‌توانند انواع کشتی‌ها، ماشین‌ها و هواپیماها را انتخاب کرده و سوار آن‌ها شوند. تانک‌ها نیز در کلاس‌های مختلف دسته‌بندی خواهند شد. به علاوه اعلام شده که Battlefield 1 از چند پایان مختلف بهره خواهد برد و این موضوع بدان معناست که تصمیمات گیمر، تاثیر مستقیمی بر روی ادامه روند بازی خواهد داشت.

بازی Battlefield 1  قرار است در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۱۶ (۳۰ مهر ۱۳۹۵) به صورت جهانی عرضه شود. با توجه به پوسترِ منتشر شده قبل از معرفی رسمی، افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند به عنوان پاداش محتوای قابل دانلود Hellfighters را دریافت خواهند کرد.

منبع: رویداد معرفی بازی در یوتیوب


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده