نویسنده: محسن بیگی نیا
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۸

تعداد کاربران بازی The Division از زمان عرضه تا الان ۸۱ درصد کاهش یافته است

تعداد گیمرهای بازی The Division بر اساس آمار ارائه شده از طرف یکی از کاربرهای وب سایت ردیت، از زمان عرضه تا الان با کاهشی ۸۱ درصدی همراه بوده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بازی The Division از زمان عرضه‌اش از مشکلات زیادی از جمله هکرها، اکسپلویت‌ها، غیب شدن کاراکترها، سلاح‌های غیر بالانس  و از کار افتادن ناگهانی رنج می‌برد. وضعیت ایجاد شده از طرف هکرها آنقدر بد بود که برخی از آنها شروع کردند به شکایت کردن از دیگر هکرها!

به نظر می‌رسد که ترکیب تمامی این مشکلات باعث افت شدید تعداد گیمرهای The Division شده است. بر اساس آماری که توسط شووِک، یکی از کاربران وب سایت ردیت، ارائه شده، تعداد کاربران پایه بازی The Division از زمان عرضه تا الان ۸۱ درصد کاهش داشته است. اگر این آمار درست باشد کارمندان یوبیسافت باید تا الان بسیار نگران شده باشند.

بیشترین تعداد کاربران که در روز دوم عرضه‌ی بازی ۱۱۴/۲۲۵ بود، در هفته‌ی هفتم به ۲۲/۱۳۰ نفر رسیده است. این یعنی افتی ۸۱ درصدی در تعداد گیمرهای فعال. در یک مقایسه‌ی مشابه نسبت به بازی Dark Souls 3 که بعد از گذشته ۳ هفته از زمان عرضه‌اش دچار افتی ۳۹ درصدی شد، بازی The Division در مدت زمانی مشابه دچار افتی ۵۳ درصدی شده است.

به طور کلی  The Division الان در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد، حتی با وجود اینکه چالش‌های روزانه‌ی بازی چند روز پیش برای بار دوم غیب شد. همچنین انتظار داریم که تعداد کاربران بازی بعد از عرضه شدن دومین Incursion مجدداً بالاتر برود. برخی از کاربران وب سایت ردیت به این موضوع اشاره کردند که برای مدت زمان بیش از دو هفته وارد بازی نشده‌اند؛ چرا که اکسپلویت‌ها و هکرها بازی را غیر قابل تحمل کرده‌اند.

دیویژن به عنوان قاتل Destiny شناخته می‌شد و حتی با وجود اینکه این بازی هیاهوی ایجاد شده پیرامون Destiny را فعلاً کاهش داده، بیش از هر چیز مشغول ضربه زدن به خودش است. Ubisoft مجبور است که هر چه زودتر راه حلی برای مشکلات این بازی پیدا کند، در غیر اینصورت کسی روی سرورهای بازی باقی نخواهد ماند که بخواهند مشکلات را برایش رفع کنند. بازی The Division برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

 

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده