نویسنده: میثم سبحانی
// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

تماشا کنید: معرفی شخصیت جادوگرِ خادگار در فیلم Warcraft

در ادامه تریلرهای شخصیت‌محوری که لجندری پیکچرز، کمپانی سازنده فیلم وارکرفت (Warcraft)، هر هفته از شخصیت‌های این فیلم منتشر می‌کند، این هفته تریلر جدیدی از شخصیتی جادوگر به نام خادگار منتشر شده است. با زومجی و تماشای این تریلر زیبا همراه باشید.

در حالی که تقریبا یک ماه تا اکران فیلم سینمایی وارکرفت در سینماها فاصله داریم، کمپانی لجندری (Legendary Entertainment) به عنوان سازنده فیلم، تریلر دیگری از شخصیت‌های حاضر در این فیلم را بر روی کانال رسمی خود در یوتیوب قرار داد. این‌بار نوبت خادگار، جادوگر قدرتمند نژاد انسان‌ها، با نقش‌آفرینی بن شنتزر است که تریلر مخصوص به خود را داشته باشد.

جای تعجب نیست که خادگار نیز همانند تمام جادوگران افسانه‌های کهن، جادوهایی را در این فیلم اجرا می‌کند، که برخی از آن‌ها در این تریلر به نمایش درآمده است. اما قبل از آن، ابتدا تصاویری از او سوار بر شیردالی در حال فرود در قصری مجلل نشان داده می‌شود. سپس دوباره او را می‌بینیم که در حال بررسی خالکوبی سیاه و درخشانی بر روی دست چپ خود است. این خالکوبی بیشتر شبیه به نوعی نشان شوم است، چیزی مثل نشان شوم مرگ‌خواران در مجموعه فیلم‌های هری پاتر.

سپس در تصاویری سریع او را در حال اجرای افسون‌ها و جادوهای مختلفی می‌بینیم. در اولین افسون، او سپری را برای محافظت از خود در برابر اورکی عصبانی اجرا می کند، سپس طلسمی آتشین را به سمت دشمنانش می‌فرستد و در سومین افسون، با استفاده از جادوی رعد و برق، اورکی را از پای درمی‌آورد. شما می‌توانید تمام این تصاویر جادویی و حماسی را در تریلر زیر تماشا کنید.

|

این چهارمین تریلر از شخصیت‌های وارکرفت است که تاکنون منتشر شده است. قبل از این نیز تریلرهایی برای دوروتان (رهبر ارک‌ها)، لوتار (جنگجوی برجسته نژاد انسان ها)، گارونا (قاتل نیمه ارک نیمه انسان) منتشر شد.

تعجب آور نخواهد بود اگر قبل از اکران رسمی فیلم در تاریخ ۲۱ خرداد سال ۱۳۹۵ بازهم ویدیوهای بیشتری از شخصیت‌های حاضر در فیلم سینمایی وارکرفت ببینیم. از دیگر شخصیت‌هایی که ممکن است در آینده تریلرهای مستقل خود را داشته باشند. می‌توان به اورگریم (جنگجو قدرتمند ارک‌ها)، بلک‌هند (رهبر جنگجویان ارک‌های هورد) و گولدان (جادوگر اورک‌ها) اشاره کرد. حتی ممکن است پادشاه لیان رین هم تریلر مخصوص به خود را داشته باشد.

فیلم سینمایی وارکرفت در ۲۱ خرداد امسال با هنرنمایی ستارگانی همچون بن شنتزر، تراویس فیمل (لوتار)، پائولا پاتون (گارونا)، توبی کبل (دوروتان)، روبرت کازینسکی (اورگریم) و دومینیک کوپر (پادشاه لیان) در سینماهای جهان اکران خواهد شد. دانکن جونز که در گذشته فیلم‌های زیبای ماه (Moon) و کد منبع (Source Code) را ساخته است، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

از آن‌جایی که سم ریمی (کارگردان مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی) قبل از دانکن جونز از گزینه‌های کارگردانی فیلم وارکرفت بود، اخیراً جونز درباره فیلمنامه نوشته شده توسط ریمی برای این فیلم، که خود اقتباسی از مجموعه بازی‌های ویدیویی به همین نام است، مطالبی را عنوان کرد و به این موضوع اشاره نمود که اقتباس سم ریمی از این مجموعه بازی‌ها، دارای مشکلات اساسی در ساختار و فیلمنامه بود و روایت خودش کمی از محتوای بازی‌ها فاصله گرفته است، اما در عین حال او به طرفداران اطمینان داده است که اصلاً جای نگرانی نیست و این تغییرات به بهبود فیلم کمک کرده است.

به نظر شما آیا فیلم وارکرفت را درمیان فیلم‌های پرخرج و بزرگ امسال می‌تواند موفق باشد؟

منبع: GameSpot

 

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده