// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۳

پشتیبانی بازی Total War: Warhammer از ماد رسما تایید شد

سال گذشته که بازی Total War: Warhammer معرفی شد، یکی از کمبودهایی که نسبت به نسخه‌های قبلی سری توتال وار داشت عدم پشتیبانی از ماد بود. به تازگی کریتیو اسمبلی رسما پشتیبانی این بازی از ماد را تایید کرده است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار اولین نسخه از سه‌گانه‌ی Total War: Warhammer در تاریخ ۴ خرداد ماه سال جاری (۲۴ ماه می)، تقریبا هر چند روز یکبار خبر یا تریلری از این بازی زیبا منتشر می‌شود. در جدیدترین این اخبار که رسما توسط Creative Assembly اعلام شده، مشخص شد که این بازی از ماد و بخش ورک‌شاپ استیم پشتیبانی خواهد کرد. پشتیبانی از ماد برای این بازی عظیم که خود به تنهایی ساعت‌ها گیم‌پلی در آستین دارد بسیار امتیاز مثبتی محسوب می‌شود. همچنین این کمپانی قول داده که به دو تن از ماد سازان حرفه‌ای با نام‌های Magnar و Dresden کمک کند تا پروژه‌های خود را در روز انتشار بازی آماده داشته باشند.

این قابلیت که در قالب برنامه‌ی Assembly Kit است در ابتدا به ماد سازان این امکان را می‌دهد تا تکسچرها، مدل‌ها و انیمیشن‌های بازی را به دلخواه خود تغییر دهند و در ادامه قابلیت‌های دیگری از جمله تغییر در نقشه و سایر جزییات بازی به برنامه اضافه خواهد شد. مادهایی که توسط این دو شخص در حال ساخت است دو تغییر اساسی در بازی ایجاد می‌کند. ماد Magnar باعث می‌شود که هر یک از دو لرد افسانه‌ای هر نژاد یک مکان منحصر بفرد برای آغاز بازی داشته باشند که این امر با داستان وارهمر کاملا مطابقت دارد. در حالی که پیش از این مکان آغاز بازی برای لردهای هر نژاد مشترک بود که بر خلاف Warhammer Lore بود و انتقاد‌های طرفداران بازی را نیز در پی داشت. ماد Dresden نیز امکان تصرف هر شهر و قلعه‌ای را برای هر نژادی میسر می‌کند. پیش از این کریتیو اسمبلی هر نژاد را محدود به تصرف شهرهای نژاد ضد خود کرده بود (بطور مثال نژاد پوست سبز‌ها تنها توان تصرف شهرهای دووارف‌ها را داشتند) که این امر نیز با مخالفت بسیاری از کاربران مواجه شد، اگرچه دلایل این کمپانی نیز برای این محدودیت کافی و معقول بودند. پیش‌تر گیم‌پلی جذاب نبرد جنگجویان بحران و دووارف‌ها را مشاهده کردید و در مطلبی دیگر از برنامه‌ی خوب کریتیو اسمبلی برای بسته‌های الحاقی این بازی مطلع شدید.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده