نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۸

سازنده Call of Duty: Infinite Warfare نمایش بازی Battlefield 1 را تحسین کرد

بامداد دیروز بازی Battlefield 1 با یک تریلر جذاب رسما معرفی شد و حال سازندگان بازی Call of Duty: Infinite Warfare به تعریف و تمجید از این نمایش پرداخته‌اند. با زومجی همراه باشید.

استودیو‌ها و کمپانی‌های بزرگ، معمولا سعی می‌کنند تا ضمن داشتن رقابت در زمینه عرضه آثار بهتر، رابطه خوبی نیز با یکدیگر برقرار کنند. چندی پیش و پس از معرفی بازی Call of Duty: Infinite Warfare توسط کمپانی اکتیویژن، یکی از اعضای استودیو دایس، آن را بسیار ضعیف خوانده بود. با این حال به نظر می‌رسد که Infinity Ward نظر کاملا برعکسی در مورد بازی Battlefield 1 استودیو رقیب دارد؛ چرا که اخیرا یکی از کاربران سایت توییتر، سوال زیر را مطرح کرده که پاسخ جالب استودیو را در پی داشت. این کاربر پرسید:

آیا شما تریلر بازی Battlefield 1 را تماشا کرده‌اید؟ به یاد دارید که یکی از اعضای استودیو دایس تریلر معرفی بازی ندای وظیفه را مزخرف خطاب کرده بود؟ به نظر من که راست می‌گفت! تماشا کنید و یاد بگیرید.

اکانت رسمی توییتر اینفیتی وارد در پاسخ به این کاربر گفت:

یک تریلر بسیار عالی را شاهد بودیم. تبریک به تیم سازنده بازی در استودیو دایس.

علاوه بر این، اریک موناسِل، رییس بخش ارتباطات استودیو اینفیتی وارد، با انتشار تویتی در مورد بازی Battlefield 1 گفت:

به استودیو EA Dice بابت این نمایش زیبا تبریک می‌گویم. انتخاب آهنگ عالی بود و در مجموع شاهد تریلر خیلی خوبی بودیم که مکانیزم‌های جذابی را معرفی کرد.

همچنین تعدادی از دیگر کارکنان استودیو اینفینیتی وارد هم با توییت‌هایی از نمایش بازی بتلفیلد 1 تعریف کردند که از آن‌ها می‌توان به مایکل داربوت و داگلاس هولدر اشاره کرد. به هر حال دو بازی Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare رقیب اصلی هم در سبک تیراندازی اول شخص محسوب می‌شوند و باید منتظر ماند و دید کدام یک عملکرد بهتری در پایان خواهند داشت. ساخته جدید استودیو دایس در تاریخ ۳۰ مهر و نسخه جدید ندای وظیفه هم در تاریخ ۱۴ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهند شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده