نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۲

راسل کرو بازی در ریبوت فیلم مومیایی را تایید کرد

راسل کرو، ستاره فیلم‌هایی چون مرد پولادین و گلادیاتور، رسما حضورش در ریبوت فیلم مومیایی (The Mummy) را تایید کرد. با زومجی همراه باشید.

راسل کرو، تایید کرد برای بازی در نقش دکتر جکیل در ریبوت فیلم مومیایی (The Mummy) حضور خواهد داشت. هفته پیش شایعاتی مبنی براحتمال  پیوستن وی به تام کروز برای بازی درنخستین فیلم از مجموعه فیلم‌های هیولایی یونیورسال شنیده شد و حال این خبر رسما تایید شده است.

راسل کرو در مصاحبه اخیرش با Collider  بخاطر بازی در فیلم The Nice Guys، حضور خود در این فیلم را تایید کرد. او گفت:

بله من در نقش دکتر هنری جکیل بازی ‌می‌کنم و این بسیار جالب خواهد بود. کاری که سازندگان قرار است این‌بار انجام بدهند، خیلی جذاب است. در مورد آن با کارگردان فیلم ( الکس کورتزمن)صحبت‌هایی  کرده‌ام. من، تام کروز را از سال ۱۹۹۲ می‌شناسم، وقتی او با یک استرالیایی ازدواج کرد با هم دوستان خوبی بودیم. اما وقتی آنها جدا شدند، من هم بخشی از این بسته جدایی بودم و من به نیکول (کیدمن) رسیدم!

کرو در ادامه در مورد رویکرد کورتزمن، در مورد فیلم مومیایی و ارتباط آن با دیگر فیلم‌های مجموعه هیولایی استودیو صحبت کرد:

او به خوبی می‌داند که از یک ایده با استفاده از دوربین و صدا چگونه به هدف برسد.

مطمئنا، از تصوراتی که او درحال حاضر می‌کند می‌ترسم، او به سختی می‌خوابد؛ چرا که ۱۰ میلیون نکته را درحال حاضر در ذهنش مرور می‌کند. اما زمانی که ما صحبت در مورد ایده‌ها را شروع کردیم، چند نکته به من گفت و من آن‌ها را بلافاصله قبول کردم.

این نوع گفتگوهای خلاق مشترک، ذهن شما و دیگران را درگیر می‌کند، شما در واقع در یک مکان واقعا خوب قرار دارید و نحوه به کارگیری تمام این مسائل و ترکیب‌ آنها در جهان معاصر و همچنین روشی که داستان شخصیت‌های مختلف را با یکدیگر متصل می‌کند، فوق العاده است.

یونیورسال اخیرا اعلام کرد که تا سال ۲۰۱۹، هرسال یک فیلم هیولایی منتشر خواهد کرد. فیلم مومیایی قرار است ۹ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۹ خرداد ۹۶) اکران شود و دو فیلم دیگر برای اکران در آوریل ۲۰۱۸ و فوریه ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده‌اند.

پیش از این شایعاتی مبنی بر بازی جانی دپ در نقش مرد نامرئی در یکی از فیلم‌های هیولایی یونیورسال به گوش می‌رسید و انتظار می‌رود کرو نقشی در فیلم دکتر جکیل و آقای هاید نیز داشته باشد. از دیگر فیلم‌هایی کلیدی که انتظار می‌رود در آینده ریبوت آن‌ها ساخته شود می‌توان به مرد گرگ نما، ون هلسینگ، دراکولا، موجودی از باتلاق سیاه و فرانکشتاین اشاره کرد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده