نویسنده: علی حقیقی پور
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳

آیا کپکام Resident Evil 7 را تا سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ منتشر می‌ کند؟

طبق آخرین گزارش مالی شرکت کپکام که اخیرا منتشر شده، این شرکت قصد دارد تا قبل از پایان سال مالی خود، یک Resident Evil «تمام عیار» را روانه بازار کند. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت کپکام به تازگی گزارش مالی جدید خود را منتشر کرد. طبق این گزارش، این شرکت قصد دارد تا پایان سال مالی جاری، یعنی تا قبل از تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ ( ۱۱ فروردین ۹۶)، چندین عنوان مهم را به بازار عرضه کند که در این میان، نام یک Resident Evil «تمام عیار» نیز به چشم می‌خورد.

کپکام در گزارش خود اینطور بیان می‌کند:

شرکت قصد دارد که تا قبل از پایان سال مالی، بازی Sengoku Basara: Sanada Yukimura-den  را بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 عرضه کند. این بازی قرار است زندگی  سانادا یوکیمورا  را به نمایش درآورد.همچنین ما قصد داریم  به مناسبت بیستمین سالگرد تولید سری بازی‌های رزیدنت اویل، بازی Resident Evil: Umbrella Corps را از این سری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4  و رایانه‌های شخصی عرضه کنیم. این بازی فقط یک دست‌گرمی است تا زمانی که در نیمه دوم سال مالی، یک رزیدنت اویل «تمام عیار» را منتشر کنیم.

با توجه به شایعات، این احتمال وجود دارد که نسخه بعدی رزیدنت اویل، Resident Evil 7 باشد. همچنین طبق این گزارش، کپکام بازی‌های  Ace Attorney 6  و Monster Hunter Stories را برای عرضه روی پلتفرم نینتندو 3DS برنامه ریزی کرده است.

بازی Resident Evil: Umbrella Corps  قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن (۱ تیر) بر روی پلتفرم های پلی‌استیشن 4  و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: Gematsu


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده