نویسنده: نیما فرشین
// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

بازی Mass Effect: Andromeda تا اوایل سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

کمپانی بایوور با انتشار متنی در وبسایت رسمی خود، از زمان انتشار تازه بازی Mass Effect: Andromeda  سخن به میان آورد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

امروز بایوور از تاریخ انتشار تازه Mass Effect: Andromeda پرده برداشت. گزارش منتشر شده توسط این استودیو از زمان عرضه بازی در اوایل سال ۲۰۱۷ خبر می‌دهد. آرین فلین، مدیر کل این کمپانی، با انتشار متنی در اختصاص با تاریخ انتشار جدید «مس افکت: آندرومدا» صحبت و دلایل این تاخیر کوتاه را ذکر کرد:

اجرای بازی در استودیو به ما نشان داد که سمت و سوی صحیحی را برای آینده سری Mass Effect در نظر گرفته‌ایم. اما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که هر چه برای بازی در نظر گرفته شده به مرحله اجرا برسد. این مسئله تنها دلیلی است که باعث می‌شود تاریخ انتشار Mass Effect: Andromeda  تا اوایل سال ۲۰۱۷  به تعویق بیافتد. این اتفاق نشان دهنده تعهدی است که تمامی افراد تیم به تمامی کاربران بازی دارند.
این خبر مهر تاییدی است بر اشارات بلیک یورگنسن (رئیس بخش امور مالی EA) که در جریان برگزاری کنفرانس سالانه فناوری از تاخیر در زمان انتشار Mass Effect: Andromeda خبر داده بود.BioWare در E3 سال ۲۰۱۵ به طور رسمی از Andromeda پرده برداشت و از برنامه استودیو برای انتشار بازی در تعطیلات سال ۲۰۱۶ خبر داده بود. حال با انتشار این خبر باید کمی بیشتر برای تجربه یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های نسل هشتم صبر پیشه کنیم.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده