نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۷

دواین جانسون: بازسازی فیلم جومانجی به تجلیل از رابین ویلیامز می پردازد

دواین جانسون (راک) که بتازگی بازی در بازسازی فیلم جومانجی را قبول کرده است، در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد که این فیلم به بزرگداشت رابین ویلیامز، بازیگر فقید نقش «آلن پریش» می‌پردازد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دواین جانسون ملقب به  The Rock، که بتازگی به عنوان بازیگر بازسازی فیلم جومانجی، محصول کمپانی سونی معرفی شده است، به طرفداران خود گفت که یکی از اهداف این فیلم تجلیل و بزرگداشت رابین ویلیامز است. او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت که بازی ویلیامز در نقش آلن پریش، برای همیشه جاودانه خواهد ماند. همچنین دواین جانسون گفت ایده‌‌ای در ذهن دارد که می‌تواند باعث افتخار خانواده ویلیامز شود.

The Rockجانسون گفت:

نکته مهمی وجود دارد که می‌خواهم در مورد آن صادق باشم و آن در مورد رابین ویلیامز است. عشق و احترام من برای این مرد بی حد و مرز است. این حرف من به شما است: ما باید به نام و شخصیت آلن پریش، افتخار کنیم و این شخصیت را به تنهایی و برای همیشه در دنیای جومانجی جاودانه کنیم.

من ایده‌ای برای انجام دادن دارم که فکر می‌کنم خانواده ویلیامز به آن افتخار کنند. من فکر می‌کنم رابین اکنون در جایی است که به پایین نگاه می‌کند و لبخند می‌زند. آن روزهایی را به یاد می‌آورم که برای اولین بار در پشت صحنه‌ای وی را ملاقات کردم و از شدت حیرت نمی‌توانستم حرفی بزنم و فقط او را نگاه می‌کردم. او به معنای واقعی کلمه به آرامی لبخند زد و سپس شروع به خندیدن کرد.

نسخه اصلی فیلم جومانجی در سال ۱۹۹۵ با سه شخصیت اصلی رابین ویلیامز، کریستین دانست و بانی هانت ساخته شد، اما جانسون اعلام کرد بازسازی فیلم جومانجی قرار است با پنج شخصیت اصلی ساخته شود و وی یکی از این پنج نفر خواهد بود. او جزئیات بیشتری در مورد این شخصیت و یا بازیگران فاش نکرد، اما اعلام کرد بزودی خبرهای بیشتری خواهیم شنید. جانسون گفت:

بی‌صبرانه منتظر حضور همه دوستان بازیگر هستم تا این پروژه را در کنار هم پیش ببریم، بنابراین امیدوارم بزودی در این جهان بازی کنیم. این هفته خبرهای بیشتری در مورد معرفی دیگر بازیگران خواهیم شنید.

جیک کاسدان، پسر لارنس کاسدان، نویسنده افسانه‌ای مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان»، وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم جومانجی را بر عهده دارد.  وب‌سایت ورایتی که قبلا گزارش داده بود دواین جانسون در حال مذاکره با کمپانی سونی برای ایفای نقشی در فیلم جومانجی است، به تازگی از منبع معتبری شنیده که کوین هارت، بازیگر و کمدین معروف نیز نقشی در این فیلم خواهد داشت. این فیلم برای اکران در ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

در قصه فیلم اصلی جومانجی، شخصیت رابین ویلیامز، زمانی که نوجوان بود، به همراه دیگر موجودات عجیب و غریب، درون یک بازی رومیزی به نام جومانجی اسیر می‌شود. او سال‌ها بعد به وسیله دو شخصیت دیگر آزاد می‌شود و به همراه آن‌ها تصمیم می‌گیرد که بازی را به اتمام برساند، اما اتفاقات و حوادث بسیار وحشتناکی رخ می‌دهند.

جانسون پیش از این به طرفداران قول داده بود که به خاطرات قدیمی فیلم ضربه نخواهند زد و فیلم فوق‌العاده و ویژه‌ای را به طرفداران جومانجی تحویل خواهند داد. جانسون همچنین در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اضافه کرد، داستان فیلم از منبع اصلی کتاب که توسط کریس ون السبرگ نوشته شده، الهام گرفته شده است. جانسون امیدوار است بازسازی فیلم جومانجی «چیزی بزرگ و جالب» و برای تمام اعضای خانواده جذاب باشد.

جسد رابین ویلیامز در آگوست ۲۰۱۴ در خانه‌اش پیدا شد و پس از تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که وی با کمربند خود را حلق‌آویز و خودکشی کرده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده