نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

سگا از احتمال ساخت نسخه ریمستر بازی‌های Shenmue 1 و Shenmue 2 خبر داد

شرکت سگا در کانال یوتیوب خود اعلام کرد که ساخت نسخه HD ریمستر بازی‌های Shenmue و Shenmue II را بررسی خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

امروز شرکت سگا در کانال یوتیوب خود با نام Sega Central به سؤالات طرفداران خود در زمینه‌های مختلفی پاسخ داد. در این ویدیو کاربری از پرسید که آیا امکان ساخت نسخه HD ریمستر بازی‌های Shenmue و Shenmue II وجود دارد؟ دان شریدان، مدیر روابط عمومی شرکت سگا، به سؤال او اینگونه پاسخ داد:

با همه احترام به نسخه ریمستر بازی‌های Shenmue و Shenmue II، ما خیلی علاقه داریم این دو بازی را فردا منتشر کنیم؛ اما متأسفانه ما کار ساده‌ای برای پورت این دو بازی برروی پلتفرم‌های حال حاضر نداریم. ما نیاز به تحقیق بسیار داریم تا مطمئن شویم که ساخت نسخه ریمستر بازی‌های Shenmue و Shenmue II باعث از بین رفتن کیفیت نسخه اصلی این دو بازی نمی‌شود. همچنین ما نیاز به بررسی همه جوانب این دو بازی داریم؛ مثلا نسخه اصلی این دو بازی دارای حقوق کپی رایت پیچیده‌ای هستند که نیاز به پیگیری دارند. ما خیلی علاقه داریم این دو بازی را بازسازی کنیم و برای تحقق این امر شروع به تحقیق کرده‌ایم.

آخرین نسخه بازی با نام Shenmue III در دست ساخت قرار دارد که اواخر سال ۲۰۱۷ برروی کنسول پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Geamtsu

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده